•17•

4.9K 206 15
                                    

Son 4 ;)

Lütfen bölüme vote atmayı unutmayın♡

*******************************

Ertesi sabah uyandığımda çok mutluydum... Gizli Numara ile aram düzelmişti. Okul gayet güzel gidiyordu... Tek bir şey dışında. Arda :)

Okuldan girer girmez karşıdaki masada oturmuş dün gece apar topar yazdığım ayrılık mesajından sonra beni beklemişti... Bu çok belliydi. Ben okula girer girmez de hemen ayaklanıp yanıma geldi. Şuan bu ortamdan gerçekten kaçmak istiyordum. Ama kaçacak bir yerim yoktu.

Arkadaşlarım bana deliymişim gibi bakıyordu. Yaptığım şeye şaşırmışlardı belliydi. Sonuçta okulun en yakışıklı çocuğunu terketmiştim... Hem de 1 saniye bile dinlemeden suçlamadan nedensizce.

Arda ile konuşmak beni bozacağı için hemen yanından geçip gitmeye çalıştım ve hemen kolumu tuttu.

"İdil lütfen konuşmalıyız bana bunu yapamazsın. Bizi bitiremezsin İdil" dedi boğuk bir sesle. Derin bir nefes alıp ona doğru döndüm. Gözleri kızarıktı. Anlaşılan tüm gece kum torbası başındaydı. Anlayabiliyordum. Muhtemelen sadece 2-3 saat uyumuştu.

"İdil lütfen bir şey söyle bana. Neden?" demesi beni düşüncelerimden kopardı. Yüzüne baktım ve gülümsedim. "Arda konuşma ve sadece beni dinle olur mu?" diye sordum. Kafasını olumlu anlamda salladı. "Sen harika birisin evet. Yakışıklısın, popülersin, eğlencelisin, harika bir sevgilisin... Ama sorun seninle alakalı değil. Sorun tamamen benim. Benim sana olan sevgim. Gerçek değilmiş Arda. Seni daha fazla oyalamak istemedim. Seni kendime bağlamak istemedim sadece o şerefsiz kızlardan olmak istemedim. Biri var... Beni mutlu eden... Onun bir mesajı kalbimin deli gibi atmasına neden oluyor ama sende böyle değil işte. Çok istiyorum seveceğim insani seçmeyi ama olmuyor. Kimi sevecegimizi biz seçemiyoruz. Gizli Numaranın da dediği gibi... Çok üzgünüm. Lütfen yoluna devam et." dedim ve yanağına minik bir öpücük kondurdum. Dostça masum bir öpücüktü. Ona veda edişimdi. Asla pişman olmadan onu geride bırakışımdı.

İşte bu konuşmadan sonra kolundan sıyrılıp arkamı döndüm. Sınıfa doğru yürümeye başlarken o çok bekledigim bildirim sesini duydum.

Beklediğim insan mesaj atmıştı...

Gizli Numara: Günaydın güzelim

Gizli Numara: Sen sabah galiba Arda ile ciddi bir şey konuşuyordun

Gizli Numara: Yanağından öperken gördüm umarım ciddi değilsindir

Gizli Numara: NOLUR BANA BARIŞMADIK DE

Gizli Numara: ONCA EMEĞİN BOŞA GİTMEDİ DE

Ufak bir şekilde gülümsedim. Gerçekten barıştık zannetmişti. Hızlıca "Hayır barışmadık. Sadece bir konuşma gerekti bitirmek için." yazdım

Gizli Numara: Sevindim

Gizli Numara: Bu arada sırana bir kutu bıraktım

Saşkın bir şekilde cevap yazdım "Ne kutusuymuş o?"

Gizli Numara: Senin için

Gizli Numara: Karaoke günü seni onun içinde görmek istiyorum İdil

Gizli Numara: Onun içindeyken kokunu içime çekmek istiyorum...

Kalbim yeniden deli gibi çarptı... Bana sarılacaktı yani... Bunları düşünmeyip sınıfa koştum... Hemen kutuyu aldım ve bir gülümseme sundum etrafa.

İşte belliydi... Artık ben onundum... O da benimdi...

Gizli Numara | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin