Tüm bölümleri atacağım
Lütfen bölüme vote atmayı unutmayın♡
En azından okuma ve oylama kalsın zamanla büyür belki :)
**************************
@idilulusoy_ : Selam Gizli Numara beni özledin mi?
Ardından profiline girip fotoğraflarına baktım. Yakışıklıydı. Göz alıcıydı. Defne'den öğrendiğim kadarıyla popülerler tayfasındaydı. Futbol takımında sağ kanat oynuyordu. Güzel bir gülüşü vardı. Çokça da takipçisi...
@akin.bayar : Ne saçmalıyorsun? Sen de kimsin?
@idilulusoy_ : Beni kandıramazsın Gizli Numara. Seni buldum işte
@akin.bayar : Pfff. Sen ve senin gibilerden bıktım ne saçmalıyorsun? İstersen psikolog paranı ayarlayabilirim.
@idilulusoy_ : Sen ne saçmalıyorsun? Bana aşık olup aylarca peşimden koşan sen değil miydin?
@akin.bayar : Galiba bir şeyler yanlış anlaşılıyor
@idilulusoy_ : Arda ile ayrılacağım. Ama lütfen engelimi kaldır ve konuşalım.
@akin.bayar : Bak güzellik. Kimden bahsediyorsun hiçbir fikrim yok. Ama Benim çok sevdiğim bir sevgilim var. Ek olarak böyle şeyleri gizliden yapmam genelde. Yaparsam da heyecanı olur. Yanlış yerdesin.
@idilulusoy: Sevgilin? Sen A değil misin?Gizli Numara'dan 1 mesaj
Sinirle mesajı açtım ve delirmem bir oldu.
"Güzelim tehlikeli sularda yüzüyorsun ;) Akın ile iyi anlaşmalışın."
Ve işte o an bulduğum gizli numaranın asıl gizli numara olmadığını anlamıştım. Ve o bana yazdığı ilk saniye kalbim hayatımda ilk defa bu kadar hızlı atmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Numara | Texting
General Fiction[tamamlandı] İdil: Psikopat mısın? Nerdesin? Gizli numara: O da bende saklı güzelim ama çok yakında aklında olacağım iyi izle. Başlangıç Tarihi:[010619] Bitiş Tarihi:[130320]