-Özel Bölüm-

2.1K 68 67
                                    

Öncelikle merhaba canlarım hepinizi çok çok çok özledim.

Bu bölüm cidden çok istenmişti. Hatta Gizli Numara'nın 2.sini Gizli Duygular olarak yayınlamayı bile düşünmüştüm ama kitabın tadında bitmesini tercih ettim.

Başlamadan sizden bir isteğim var. Profilimde "Lamia" isimli yeni kitabımı yayınlamış bulunmaktayım. Eğer kalemimi seviyorsanız ilk 3 bölümünü yayınladım. Gidip okuyabilirsiniz. Elimde zaten 9 bölüm mevcut. Ve yayınlamaya devam edeceğim. Okursanız çok mutlu olurum.

 Okursanız çok mutlu olurum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Şimdi ise sizin isteğiniz olan özel bölüme geçebiliriz.

Umarım özlenmişizdir ♡
*****************************

Sabah gözlerimi hafif araladığımda saat daha sabahın 8iydi. Yatağın sağına bakınca Arda'nın çoktan uyandığını farkettim. İstemeden de olsa bir gülümseme oluştu yüzümde ve ayağa kalktım.

Pijamalarım ile merdivenlerden aşağı hızla indim. Mutluydum çünkü hayatımda mutsuz olmam için hiçbir sebep yoktu. Güzel bir ilişkim vardı. Evliydik. Beraber yaşıyorduk. Beni sevdiğini biliyordum ve uzun süredir de aşırı hissettiriyordu.

Mutfağa girdigim zaman heyecanla havuç doğradığını gördüm. Beni görünce yüzünde hafif bir gülümseme oluştu ve "Günaydın güzelim." diyebildi. Yanına gidip dudaklarına bir öpücük kondurdum. Gülümsedim ve tezgaha oturup onu izlemeye başladım. "Günaydın. Sabah sabah biri kahvaltı hazırlıyor galiba." dedim gülerek.

Gamzelerini göstere göstere güldü ve iki yanıma ellerini koyup yüzünü yüzüme yaklaştırdı. "Sadece aç bir tavşan ile aynı evde yaşıyorum. Ve onu beslemem gerekiyor." deyip küçük bir havuç parçasını ağzıma tıktı. Güldüm ve dudaklarına bir öpücük daha kondurdum. Benden uzaklaşıp kahvaltı hazırlamaya devam etti. Ben ise kenarda doğradığı havuçları yemeye devam ettim.

"Yardım edeceğim bir şey var mı?" diye sordum. Olumsuz anlamda başını salladı. Ben de onaylar gibi hareket yaptım ve kaseyi alıp masaya ilerledim.

Gizli Numara | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin