-Labas rytas,-nusišypsojo Taehyung sėdėdamas virtuvėje prie stalo.
-Labas,-šyptelėjau ir pasitryniau akis. Dar nebuvau duše. Kodėl aš čia atėjau tokia baisi?
-Gal šiandien.. nori į kiną?-paklausė.
-Ką?-greitai pakėliau galvą nustebusi. Bandžiau pirštais susitvarkyti savo susivėlusius plaukus.
-Jei nenori.. viskas gerai..,-sukando lūpą iš vidaus.
-Am.. na.. gerai. Galim eiti, vis vien nieko šiandien neveikiu,-bandžiau atsakyti įprastai, nors iš tiesų širdis buvo kulnuose.
-Gerai, tai gal važiuokime už kokios valandos?
-Uh...,-nužvelgiau savo aprangą,-pusantros.
**
Nusipirkę bilietus, ieškojome savo vietų.-Kaip senai buvau kine,-šypsojausi ir dairiausi po visą salę.
-Kada tas senai?-paklausė Taehyung ir pagaliau atsisėdome.
-Um.. Labai.. senai.
-Na jau. 1-2 metus?-pasilenkė arčiau manęs.
-Turbūt 6.
-Ką?!-jis buvo šokiruotas.
-Kodėl tu toks nustebęs?-sukikenau.
-Prieš 6 metus? Dieve mano. Reikės dabar tave čia atsivesti bent kartą per savaitę.
-Šiaip bilietą galėjau ir pati nusipirkti.
-Juk kviečiau aš. Man visiškai nesunku ir labai malonu,-mielai nusišypsojo ir negalėjau atsilaikyti jo šypsenai,-kodėl visą šį laiką nebuvai kine?-
-Kažkaip liūdna vienai ir tas paskutinis kartas buvo, kai su draugais slapta išėjau iš namų. Tada man buvo namų areštas. Turbūt gal ir tai atgrasė nuo to..
-Su manim nebus liūdna.
**
Žiūrėjome filmą ir vis priglaudusi rankas prie krūtinės sakydavau 'awww'. Nesitikėjau, kad eisime į tokį mielai liūdną filmą.-Kaip jie mielai atrodo!-tyliai sušukau Tae į ausį ir jis tiesiog nusišypsojo.
**
Po filmo išėjome iš filmo salės.-Heyy, neverk!-Tae bakstelėjo į petį.
-Aš neverkiu!-kikendama valiausi ašaras.
-Maža melagė.
-O tu didelis melagis.
-Aš didelis?-jis išsišiepė.
-Kalbu apie ūgį, asile,-pavarčiau akis.
-Taip, taip.
-Ei, ten tas,-pasislėpiau už Tae nugaros.
-Kas?-jis nieko nesuprato ir bandė mane atsukti į save.
-Man pasirodė, kad ten kažkoks tavo draugelis iš klubo,-vis dar atsargiai dairiausi aplink.
-Aš.. niekur nieko nematau. O kodėl tu taip slėpiesi?
-Juk aš tik darbuotoja. Dar pagalvos, kad mes pasimatyme.
-Eik tik,-jis patempė mane už rankos ir stovėjau šalia jo. Palengva ėjome pro žmonių eilę prie bilietų kasų.
-Ei, Tae!-kažkas sušuko.
-Jin!-Tae apsikabino vaikiną. Tai jis. Tai vaikinas iš klubo. Fuuuck.
-Tu,-Jin parodė į mane pirštu,-tu dirbi klube, taip?
-Um.. taip,-nenorom ištariau.
-Heh, sunkoka atpažinti kai tiek daug rūbų,-sukikeno. Taehyung trenkė jam į ranką ir jis surimtėjo.
YOU ARE READING
🔞STRIP CLUB×BTS×🔞
Fanfiction🔞 Nei namų, nei pinigų. × -Keliauji? -Galima sakyti ir taip. × Jei gyvenimas yra kelionė, tada aš nevykusi keliautoja.