aštuoniolika

970 71 22
                                    

Miego visiškai nenorėjau, nors miegojau gan mažai. Užsigalvojusi nusimečiau visus rūbus nuo kūno ir nuėjau į dušą. Pasijungiau šiltą vandens srovę, bet staiga suklykiau.

-Aaa!

Greitai išjungiau vandenį. Kas per ledinis vanduo?!?
Staiga prasivėrė durys.

-Eun?!

-Aaaahhh!-vėl suklykiau,-išeik!-rankomis prisidengiau kūną.

-A-atleisk,-Tae nusisuko,-ar tau viskas gerai?

-Išeik!-buvau persigandusi ir jis greitai užtrenkė duris. Apsivijau kūną rankšluosčiu ir išėjau į savo kambarį. Buvau nustebusi, kad Taehyung stovėjo prieš mane. Jis nužvelgė mano kūną ir sustojo ties akimis.

-Am. Kas atsitiko?-jis paklausė.

-Nežinau. Nėra karšto vandens. Bėga vien tik ledinis.

-Ohh.. Jau yra čia taip buvę tam kambary. Gali eiti į mano dušą, o vėliau paskambinsiu, kad sutvarkytų.

-Uh.. gerai, vis vien jau susišlapinau plaukus.

Nuėjau pasiimti savo dušo reikmenų ir nuėjau į jo kambarį.
**
Nusisausinau kūną ir vėl įsisukau į rankšluostį. Susigriebiau atsineštus daiktus ir atsidariau duris. Taehyung gulėjo savo lovoje su telefonu rankose. Pastebėjęs mane, jį nuleido ir tiesiog žiūrėjo man į akis. Keistai šyptelėjau ir išėjau.
**
Buvau virtuvėje ir gaminausi vėlyvus pusryčius. Ramiai sau niuniuodama kažkokią dainą, kurios pavadinimo nė nežinau, bet melodija įstrigusi galvoje, tepiau skrebutį su nutela.

-Hm hmmm,-pasistiebiau pasiimti puodelio arbatai. Netrukus pajutau kaip pagriebia mano užpakalį,-hey,-atsisukau.

Taehyung stovėjo gal tris metrus nuo manęs ir kreivai šyptelėjo.

-Taehyung!

-Kas?-jis atsirėmė į spintelę ir sunėrė rankas.

-Tu.. ką tu katik padarei?

-Umm.. atėjau į virtuvę, tada atsirėmiau į spintelę.

-Tae,-papurčiau galvą ir toliau ruošiausi maistą. Mačiau kaip jis pajudėjo iš vietos ir netrukus buvo šalia manęs. Jo ranka vėl atsidūrė ant mano užpakalio. Nustebusi krūptelėjau, bet nekreipiau dėmesio.

-Galvoji, kad padarei gerai apsimaudama šiuos šortukus?-žemu balsu pasakė Tae.
Sunkiai nurijau seiles, bet ignoravau jį.
Pastebėjęs, kad nerodau jokių ženklų, jis stipriau suspaudė užpakalį. Padėjau peilį ant spintelės ir atsisukau į vaikiną.

-Ką darai?

-Inercija.

-Mhm..

-Šiandien tu labai seksuali,-jis prisitraukė mane arčiau ir aš buvau labai pasimetusi.

-T-taehyung.. umm...

-Žinok, labai sunku, kai tu taip apsirengusi namuose..

-Ar aš blogai apsirengiau?

-Ne, viskas puiku, tik tai mane labai veikia.

-Ir kaip tai tave veikia?-šyptelėjau supratusi apie ką jis.

-Eun... juk nesi maža mergaitė, manau, kad tikrai supranti,-nusišypsojo.

-Neturiu žalio supratimo,-atsitraukiau ir pasiėmusi maistą, nuėjau į terasą. Atsisėsdama papurčiau galvą. Kas čia dedasi? Juk mes draugai, bet kodėl jis taip elgiasi? Gal aš jam patinku? Arba jis tik nori patenkinti savo aistras.. susikėliau kojas prie krūtinės ir ramiai valgiau pusryčius. Po kiek laiko atsidarė terasos durys ir prieš mane ant kėdės atsisėdo Tae. Jis pagriebė skrebutį nuo mano lėkštės ir jį suvalgė dviem kąsniais.

🔞STRIP CLUB×BTS×🔞Where stories live. Discover now