Vienatvė labai skaudina. Būdama visiškai viena, jaučiuosi tuščia. Apsupta žmonių bent kažkiek jaučiuosi reikalinga, todėl dažnai būnu pas Jungkook. Jis nėra blogas žmogus, kaip tik praleidusi daugiau laiko su juo, pamačiau geresnę jo pusę. Jungkook ne visada yra tas šiurkštusis pasipūtęs vaikinas, jo akyse matau švelnumą, rūpestį... ir.. tai man vis primena apie Taehyung. Nežinau kodėl, bet stengiuosi su juo mažiau bendrauti, bet tada jaučiu didžiulę kaltę. Pati esu labai sutrikusi. Esu laiminga, kad turiu gyvenamą vietą, maisto, rūbų, darbą ir pinigų, bet tai vis tiek mane neramina. Širdyje vis krebžda kažkoks jaudulys, nes jaučiuosi ne savo vietoje. Tai aš atsiradau šių vaikinų gyvenimuose, aš viską gadinu. Jie labai geri draugai, bet dėl mano kaltės tarpusavyje nebėra tokie artimi. Vis dar noriu kuo greičiau susitaupyti pinigų nuosavam būstui ir būti nepriklausomai. Pirma gyvenau iš Tae pinigų, dabar Jk.. Dėl to jaučiuosi blogiausiai. Nemėgstu skolintis ir šiuo atveju niekaip jiems negaliu atsidėkoti. Taehyung vos 23, bet jis turi savo verslą ir jam tai tikrai sekasi. Tuo tarpu, aš nė nežinau kuo užsiima Jungook. Iš kur jis turi tiek pinigų? Negi jis yra koks narkotikų platintojas kaip ir Johnny? Pinigų tema man yra labai nemaloni, o ypatingai klausti vaikino iš kur tu turi tiek pinigų yra nemandagu.
Paspaudžiau durų skambutį penkis kartus ir išgirdau garsų rėkimą: atidaryta.
-O jei aš vagis, taip pat sakytum, kad atidaryta?-nusijuokiau ateidama į virtuvę.
-Visų pirma, nemanau, kad vagis skambintų į duris, antra - kas daugiau, jei ne tu, skambintų tiek daug kartų į duris?-Jk padėjo puodelį ant spintelės ir ėjo link manęs.
-Niekada negali žinoti,-išskėčiau rankas ir Jk mane švelniai apsikabino. Įpratau prie jo tokio švelnumo ir draugiškumo, tad tai nėra labai keista. Jo veidas buvo prie mano ausies ir kažkodėl mano širdis pradėjo plakti greičiau. Vaikinas atsitraukė ir pažiūrėjo į mane su šokia tokia šypsenėle.
-Kas yra?-pasimetusi paklausiau.
-O kas tau yra?-jis vis dar šypsojosi,-tu išraudai.
-N-ne,-staigiai atsakiau ir susiėmusi už skruosto šiek tiek pasisukau į šoną.
Jk paėjo atgal ir nusisukdamas išsišiepė.
-Aš jaučiau kaip tavo širdies ritmas pagreitėjo,-pasakė nueidamas. Nežinojau ką atsakyti, tad pasirinkau tylą.
Jungkook atsistojo prie virtuvės viduryje esančios salelės ir galėjau matyti jo veidą.
Nusiėmiau rankinę ir atsisėdau ant aukštos kėdės prie tos salelės prieš pat Jk.
-Gali man pasakyti,-iš niekur nieko prabilo juodaplaukis.
-Ką tau pasakyti?-papurčiau galvą bandydama numesti visą šią keistą situaciją į šoną.
-Kad tau patinku.
-Tu man nepatinki,-susiraukusi prunkštelėjau.
-Tai kodėl rausti po mano apkabinimo?-jis stumtelėjo užkandžius prie manęs ir apėjęs stalą, atsisėdo šalia.
-Suši..lau? pf.
-Taip.. Dėl manęs,-su šypsena vis žvilgtelėdavo į mane.
-Nustok,-pavarčiau akis. Staiga jis mane pabučiavo ir gal po kokių penkių sekundžių lėtai atsitraukė.
-Matai, tu neatsitraukei.
-Tai nieko nereiškia.
Nežinau kas man. Jungkook bute gyvenu gal jau mėnesį ir per šį laiką mes artimiau susibendravome. Galbūt ir turiu mažytę simpatiją jam, o gal tai tik trauka jo kūnui.
-Valgyk,-jis vis dar keistai šypsojosi.
-Gal baik?-žiūrėjau į maistą ir galvojau ką paimti.
***
**Jungkook POV**
Su Eun žiūrėjome filmą ir patogiai sėdėjome ant sofos. Mūsų kojos lietėsi ir atrodė, kad tai jos visiškai netrikdė. Trumpam vis žvilgtelėdavau į ją. Eun visiškai atsipalaidavusi žiūrėjo į televizoriaus ekraną. Aš šiek tiek pasislinkau link jos ir ji nei kiek nesureagavo. Am.. gerai?
Eun rankose laikė pagalvėlę ir nusprendžiau ant jos pasidėti galvą. Dabar jaučiau jos žvilgsnį, nes merginos veidas buvo virš manojo. Nežiūrėjau jai į akis, bet vaidinau, kad toliau žiūriu filmą akies krašteliu. Po kelių akimirkų pajutau, kad viena jos ranka atsirado ant mano krūtinės, o su kita švelniai perbraukė per plaukus. Tai keista.. bandžiau toliau suprasti apie ką šis filmas, nes didžiąją dalį galvojau apie ją.
Kūnas labai atsipalaidavo, bet mintys ne. Nustebau, kai pajutau ranką ant savo skruosto. Eun žiūrėjo į mane savo nuostabiomis akimis, o aš į jos. Visa tai man priminė filmą ir vos nesusijuokiau, bet... ji pasilenkė ir pabučiavo mane į lūpas.○○○○○
DU LIEST GERADE
🔞STRIP CLUB×BTS×🔞
Fanfiction🔞 Nei namų, nei pinigų. × -Keliauji? -Galima sakyti ir taip. × Jei gyvenimas yra kelionė, tada aš nevykusi keliautoja.