šest

1.1K 66 5
                                    

DĚKUJI ZA VŠECHNA ČTENÍ, KOMENTÁŘE I VOTES <3 MOC SI TOHO VÁŽÍM! A TENTOKRÁT SE PŘIPRAVTE, PROTOŽE TO BUDE NAPÍNAVÝ :D 

A ROZHODLA JSEM SE, ŽE LUKE BROOKS BUDE LUKE A LUKE HEMMINGS (5SOS) BUDE LUKEY. ABYSTE SE VYZNALI :)

PS: PŘEMÝŠLELA JSEM NAD TÍM, ŽE BYCH ZAČALA PSÁT FANFICTION S ASHEM IRWINEM. ZATÍM TO NEMÁM MOC PROMYŠLENÝ, ALE ČETLI BYSTE TO? :)

Jakmile Kiana nastoupila do taxíku a odjela, pomalu jsem se vrátila do restaurace. Zamířila jsem do zadní části restaurace, zpět ke klukům. Když jsem přišla, tak se zrovna zvedali od stolu.

,,Už jsme pro tebe chtěli jít.” usmál se Jai. Vyšli jsme z restaurace a rozloučili se s kluky. Každého jsem objala. Ashe jsem si nechala nakonec.

,,Promiň, že jsem ti tak zavařil s tím tweetem.” zašeptal.

,,Nic se nestalo.”

Pak kluci nastoupili do svého auta a my do našeho a všichni jsme odjeli svým směrem. Daniel šel pěšky, protože bydlel kousek odtud, ale nevěděl, že je tady taková skvělá restaurace. Když jsme přijeli domů, všichni jsme zamířili do svého pokoje, abychom dospali to, co nám chybělo. Vzala jsem si tričko po Lukovi a lehla si do postele. Na mobilu jsem si otevřela twitter, abych se podívala, co je nového. Mikeyho včerejší tweet i s fotkou jsem retweetovala a napsala k němu tweet.

@JollyLilyB: Bylo to báječný! @luke_brooks @JaiBrooks1 @Michael5SOS @BrooksBeau @James_Yammouni @danielsahyounie @Luke5SOS @Ashton5SOS @Calum5SOS @KianaBrownMusic

Podívala jsem se i na tweety, které byly pod tímto příspěvkem. Zajímalo mě, co fanynky při pohledu na tento obrázek budou psát.

Vy jste tak šťastní lidé.

Skvělá parta! Milujeme vás <3

Ashton+Lily

Vy znáte Kianu? :O

Janoskians a 5SOS pohromadě? Ano, prosím!

Je pravda, že u toho třetího jsem se musela uchechtnout. Cítila jsem, jak mi padají víčka, tak jsem vypnula mobil, otočila se a během chvilky usnula.

__________

Probudila mě až vůně, která mě šimrala v nose. Podivila jsem se, protože mě zajímalo, co tak kluci můžou kuchtit. Vyskočila jsem z postele a sešla schody. Už jsem začala poznávat vůni. Bylo to kuře. Kuře a něco grilovaného. Vešla jsem do kuchyně a rozesmála se při pohledu na Luka, Beau a Jaie v zástěrách.

,,No vám to teda sluší.” poznamenala jsem, když jsem se konečně přestala smát. Kluci se na mě ušklíbli.

,,Ty se nám přestaneš smát, až uvidíš, jak je to vynikající.” řekl Beau.

,,A co vůbec děláte?” zeptala jsem se a šla blíž. Mé tipy byly správné. Kluci pekli kuře a k tomu grilovali zeleninu. ,,Voní to krásně.” pochválila jsem je.

,,No páni, sestřička nás pochválila!” vyjekl Luke holčičím hlasem. Rozesmála jsem se nanovo.

,,Mě by hlavně zajímalo, co budem dělat v noci, když jsme spali tak dlouho. Už teď je šest večer.” řekla jsem.

✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat