Když jsem se probudila, neměla jsem tušení, zda je už ráno nebo ne, protože v této části byla naprostá tma. Natáhla jsem se pro mobil a podívala se na hodiny. 9:25. Pomalu jsem odtáhla závěs, ale kluci je měli ještě zatáhnuté, takže spali. Jediná věc, které jsem si ale po chvíli všimla bylo to, že jsme stáli. Opatrně jsem se vyhrabala z palandy a potichu odešla do obýváku. Tam bylo okno ze kterého jsme viděli ven, ale nikdo neviděl dovnitř. Táhlo se přes obě strany.
A měla jsem pravdu. Opravdu jsme stáli na nějakém parkovišti. A kousek od nás stál další autobus ve kterém byli moji bratři s klukama. V tu chvíli se otevřeli dveře jejich tour busu a ven vylezl James. Přehodila jsem přes sebe mikinu, které se válela na sedačce. Nevím, komu patřila, ale typuju, že byla Mikeyho. Ještě jsem si obula své Vansky, které jsem tady večer nechala ležet a potichu přešla přes místnost, kde spali kluci a pak přes kuchyň, až jsem došla ke dveřím. Netušila jsem, jak se otevírají nebo zda nejsou zamknuté, ale risknula jsem to a zatáhla za páku. K mému štěstí se otevřely a mě ovanul chladný kanadský vítr. Rychle jsem je zabouchla, abychom neměli v busu zimu, celý ho obešla a zamířila k Jamesovi, který stále před tour busem a rozhlížel se okolo. Když mě spatřil, tak se usmál.
„Dobré ráno, Lily! Ty už jsi vzhůru?“
„Ahoj, Jamesi. Jojo, kluci furt spí.“ zamračila jsem se.
„U nás je to dost podobně. Zvlášť tvoji bratři jsou docela spáči. Celou noc otravují, že chtějí pořád něco dělat, a pak budou vyspávat.“ zasmál se.
„Jo, to moc dobře znám.“ uchechtla jsem se.
„A co ty? Jak ses vyspala?“
„Docela dobře.“ zasmála jsem se.
„Takže premiéra v tour busu příjemná, jo.“ rozesmál se.
„Jojo, to si piš.“
„A co kluci? Dá se to s nima vydržet?“
„No vlastně jsou docela klidní. Teda Mikey je neskutečně hlučnej, ale jinak je to v pohodě. A kde teď vůbec jsme, nevíš?“ rozhlédla jsem se okolo sebe.
„Podle toho, co říkal Ronnie, tak jsme zhruba 10 kilometrů od hotelu, kde budeme ubytovaní.“ pokrčil rameny.
„To je super. Ta cesta uběhla rychleji než jsem čekala.“ přitáhla jsem si Mikeyho mikinu těsněji k tělu, protože ten vítr byl opravdu kousavý.
„Jdi radši zpátky do busu, ať neonemocníš.“ mrkl a šel ke dveřím. Zamířila jsem zpět k tour busu a otevřela dveře.
„Proboha, Lily! Já se tě lekl!“ vyjekl Calumův hlas, když jsem vešla do busu.
„Myslíš, že já se tě nelekla?“
„Ani jsem si nevšiml, že jsi vzhůru. A kde jsi vůbec byla?“ podíval se na mě. Měl rozcuchané vlasy a ve tváři výraz, jakoby byl ještě v polospánku.
„Viděla jsem Jamese, tak jsem za ním šla. A kluci ještě spí?“ zeptala jsem se a podívala se směrem ke dveřím, které vedly do spací části.
„Michael je už vzhůru a zabral koupelnu a Ash s Lukeym nechtějí vstát.“ pokrčil rameny.
„Tak je trochu poškádlíme.“ mrkla jsem a vydala se ke dveřím. Zmáčknula jsem tlačítko, díky kterému se dveře odsunuly a vešla jsem dovnitř. Calum mi byl v patách. Dala jsem si prsty na ústa a otočila se na Caluma. Calum ukázal na sebe a na palandu, kde byl Lukey, a pak ukázal na mě a na Ashovu palandu. Kývla jsem hlavou a pomalu začala šplhat na Ashovu palandu. Když jsem už byla jakžtakž nahoře a držela se z posledních sil, kývla jsem na Caluma a oba jsme na kluky skočili, i když můj skok vypadal tak, že jsem málem spadla dolů, a začali kluky lechtat.
ČTEŠ
✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]
Fanfiction,,Luku a Jai, pusťte svou sestru do pokoje! Proboha Beau, nemůžeš jim něco říct? Vždyť seš nejstarší!" zařvala mamka na kluky, když mi zabouchli dveře před obličejem a já začala brečet. Tak ráda jsem s klukama trávila čas, ale oni se mnou ne, protož...