dvacet jedna

1K 72 4
                                    

NEW YORK, O PÁR DNŮ POZDĚJI

Pořádně jsem zaklonila hlavu, abych viděla vysokou Empire State Building. Právě jsme se s klukama procházeli po městě a obhlíželi památky a jiné turistické atrakce. Ronnie nám ke všemu něco řekl a já se během toho o New Yorku dozvěděla více než za celý svůj život.

,,Za dvě hodiny tady bude máma s Kian.” řekl Beau, když se podíval na mobil. V duchu jsem radostí poskočila. 

,,A kam přijedou?” zeptala jsem se.

,,Do hotelu, už jsem jim poslal adresu. Přijedou taxíkem, takže k nám v klidu trefí.” strčil si zarudlé ruce od chladu do kapes. Přikývla jsem a dívala se na cestu před sebou. Šli jsme po chodníku po kterém proudily davy lidí a perfektně jsme sem zapadali. Kluky nikdo nepoznával. Zkrátka v tom davu vypadali jen jako další obyvatelé New Yorku.

Nad tím pomyšlením, že mají kluci konečně chvíli klid jsem se usmála, protože jsem věděla, že i přestože mají fanynky nadevšechno rádi, nevadí jim, když od nich mají chvíli klid a mohou si odpočinout od celého toho shonu.

Pokračovali jsme v pomalé chůzi po chodníku všichni vedle sebe, když v tu chvíli Michael něco zahlédl v obchodu na rohu.

,,Kluci, podívejte!” vykřikl nadšeným hlasem a ukazoval prstem k obchodu. Když jsme se k němu přiblížili tak, abychom viděli, co Michaela tak zaujalo, rozesmála jsem se. Na stojanu za oknem měli papírové obličeje s dírami na oči a všechny obličeje byly s členy 5SOS. 

,,Tak to je dobrý.” rozesmál se Calum.

,,Tyvole, kluci, to jsme to dotáhli daleko!” zasmál se Ash. 

,,Jsme celebrity!” řekl Lukey, který měl ještě před pár dny pořádnou kocovinu. Teď už si na ni ani nevzpomněl. 

Šli jsme opět o kus dál, během toho jsme se proplétali davem lidí a Ronnie pokračoval v povídaní. V tu chvíli mě někdo pevně chytil za ruku a já hned poznala, kdo to je. Kdykoliv se mě dotkl, mým tělem projelo chvění. Usmála jsem se do obrovské šály ve které jsem měla z půlky skrytou tvář a namířila svůj pohled k němu.

,,Čau, lásko.” zašeptal, usmál se a ďolíčky ve tvářích se mu ještě více prohloubily. Nebylo to poprvé, co mi řekl lásko, ale mně se z toho pokaždé málem podlomily nohy a srdce mi začalo nekontrolovatelně tlouct. ,,Pokaždý zrudneš, když tě takhle oslovím.” řekl a zasmál se. Jemně jsem ho bouchla do ramene.

Náš vztah fungoval skvěle. Kluci si ničeho nevšimli a pokud ano, tak to nedávali najevo. Kolikrát jsme se s Ashtonem muchlovali na jeho horní palandě, zatímco byli kluci venku nebo byli zažraní do hry na playstationu. Párkrát jsem mu usnula v náručí a nejednou jsem s ním skončila na stejném pokoji. Pravda, byla jsem z toho trochu vyděšená; přece jen s Ashtonem v jedné místnosti, ale nikdy se nic nestalo. Ashton na mě netlačil a mně přišlo, že jsme ve stádiu, které nám oběma vyhovuje. A já byla spokojená. Velkým plusem bylo i to, že na to nepřišly fanynky. Nebo alespoň ne zatím. Nicméně mně to nevadilo a ani jsem si nebyla pořádně jistá tím, jestli bych byla naštvaná, kdyby se to fanynky dozvěděly. Ony by ale podle mého názoru docela naštvané byly. I když je pravda, že některé z nich by nám to možná i přály, ale stejně jsem byla přesvědčená o tom, že větší část by byla napěněná vztekem. Přece jen, nemusela jsem se nijak snažit o to, abych Ashtona zaujala, on si mě prostě vybral sám a tak nějak jsme si padli do oka. To bylo celé kouzlo.

,,A tady stojí ta nejlepší kavárna v celém New Yorku.” řekl Ronnie, což mě vyrušilo z proudu myšlenek. Cítila jsem Ashtonovu horkou ruku, která mě pevně držela za ruku. ,,Dělají tady perfektní kávu, musíme si nějakou dát!”

✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat