Po několika hodinách courání po městě mě už bolely nohy a ruce jsem měla otlačené od neustálého nošení papírových tašek plných dárků pro mamku a Kianu. Zamířila jsem se nejbližší kavárny, kterou jsem zahlédla, objednala si velké kafé a posadila se na měkkou sedačku. Zhluboka jsem vydechla, nadšená tím, že konečně sedím a můžu si na chvíli odpočinout.
Z odpočívání a srkání horké kávy se šlehačkou mě vyrušilo zvonění telefonu, který se ozýval přes celou kavárnu. Rychle jsem ho vytáhla z kapsy a aniž bych se podívala na jméno volajícího, hovor přijala.
,,Lily, zlatíčko! Jak se máš?” ozval se známý hlas.
,,Kiano!” vyjekla jsem nadšeně. ,,Proboha, tak dlouho jsem tě neslyšela. Mám se skvěle a co ty? Achjo, tolik se mi po tobě stýská.”
,,Úžasně! Mám skvělou novinku! Vlastně dvě,” zasmála se. ,,Taky se mi po tobě strašně stýská.” řekla trochu smutnějším hlasem.
,,Novinky? Jaký?” zeptala jsem se a nedočkavě se na sedačce zavrtěla.
,,Tak zaprvý, dostala jsem nabídku na nahrání alba! Jeden hledač talentů viděl moje videa na youtube a hned mě oslovil, zítra jdu nahrávat první písničky a do konce týdne by to mělo jít na mix a úpravy.”
,,Proboha, Kian, to je úžasný! Moc gratuluju!” vyjekla jsem nadšeně a usmívala se od ucha k uchu. ,,Strašně ti to přeju.”
,,Děkuju, zlatíčko. A to ještě nevíš to nejlepší!” zasmála se.
,,Může být něco lepšího?!” řekla jsem.
,,Přijedu za tebou!”
,,Přijedeš? A kdy?” usmála jsem se.
,,Příští týden, až budou kluci v New Yorku. Máte tam zůstat pár dní, tak je můžeme strávit dohromady.”
Úplně jsem viděla, jak se na druhé straně usmívá.
,,Jsem tak ráda!” řekla jsem nadšeně. ,,Hrozně se na tebe těším. Pořádně si to užijeme!”
,,To si piš,” zasmála se. ,,A co vůbec děláš?”
,,Většinu dobu jsem zavřená buď v tour busu nebo na hotelu a zrovna teď sedím v kavárně.” řekla jsem.
,,A co kluci? Nezlobí tě?” zasmála se. Mně na mysli okamžitě vyskočil Ashton. Neskutečně se mi rozbušilo srdíčko a doufala jsem, že se Kiana na něho nebude nijak vyptávat.
,,V pohodě. Teda Jai s Lukem nedávno nechtěli vstávat, když už jsme měli odjíždět, ale jinak je všechno ok.” řekla jsem trochu nervózním hlasem s nadějí, že se nezeptá na Ashtona.
,,A co Ashton?”
A je to tady.
,,Nic.” vykoktala jsem.
,,Lily Brooks, nelži mi! Moc dobře vím, že něco tajíš, jinak by ses tak nezakoktala.” zasmála se.
,,Včera jsme se líbali.” vyhrkla jsem tiše, aby mě nikdo neslyšel.
,,Ty se teda nezdáš!” zasmála se. ,,A jaký to bylo?”
,,Hezký.” řekla jsem.
,,Hezký? To je všechno? Lily, políbil tě Ashton Irwin. ASHTON I R W I N.” jeho příjmení vyhláskovala.
,,Bylo to nečekaný. Stalo se to zničehonic nic,” řekla jsem podle pravdy. ,,A teď vůbec nevím, co mám dělat.” řekla jsem a opřela se.
,,Proč? Co se stalo?”
,,Nic, jen… Celou dobu, co jsme na tour, tak na mě nic nezkusil. A když říkám nic, tak myslím naprostý nic. Ani se mě nedotkl, neobjal mě a najednou jsme stáli před mým pokojem a on mě tak vášnivě políbil. Nevím, jak se před ním mám chovat.”
ČTEŠ
✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]
Fanfic,,Luku a Jai, pusťte svou sestru do pokoje! Proboha Beau, nemůžeš jim něco říct? Vždyť seš nejstarší!" zařvala mamka na kluky, když mi zabouchli dveře před obličejem a já začala brečet. Tak ráda jsem s klukama trávila čas, ale oni se mnou ne, protož...