PODĚKOVÁNÍ

814 53 14
                                    

Tak je to tady. They Have Place In My Life skončilo. Skončil další příběh a je jen na Vás, jak bude ve vašich představách Lily s Ashtonem žít nadále. Jaká bude jejich svatba, kolik budou mít dětí, jestli spolu budou spolu navěky. Vše už je jen ve Vašich rukách a věřím, že si ve své hlavě jejich život představíte perfektně, vlastně nejlépe, jak můžete.

Chtěla bych poděkovat úplně VŠEM, kteří mě podporovali během psaní této story, psali mi krásné komentáře, hlasovali a chtěli další díly. Ke konci jsem došla jen díky Vám. Celý tento příběh je Vaší zásluhou, protože kdybych neměla takovou podporu, tak bych ho asi nikdy nedopsala.

A teď již poděkování jmenovitě. Jsou tady úplně všichni, kteří kdy napsali nějaký komentář a já Vám za to chci hrozně hrozně moc poděkovat.

@Nell_Kos, @BjaSovadnkov, @Baruun, @Undicorn, @onedirection1D2, @Nikk_i, @BooPanda_, @veruuu_b, @kaculee16, @petrikovaviki, @Kikusa69, @5SOSandBVBandSWS, @LuciinkaHarlasov, @HannahPejchar, @Melounfan

Vám všem patří můj největší dík. A samozřejmě i každýmu, kdo dal hlas. Bez Vás by to nešlo.

Je to sice už druhá story, kterou jsem dopsala, ale stejně vždycky mám uvnitř sebe pocit smutku, že to prostě skončilo. Nicméně vy vůbec nesmutněte! Na mým profilu najdete A Real Life Angel Walking Down This Earth v hlavní roli s Ashtonem Irwinem a Michaelem Cliffordem a myslím, že by se Vám mohl líbit (samozřejmě nepočítám ty, kteří ho už čtou a líbí se jim, moc děkuju <3). A taky chystám novou story v hlavní roli s Dylanem O’Brienem, Danielem Sharmanem a mou milovanou Lily Collins a doufám, že se co nejdříve dočkáte první části.

Nejsem na proslovy moc dobrá, takže to už raději ukončím :D

DĚKUJU VÁM VŠEM. JSTE PERFEKTNÍ.

✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat