třináct

894 66 7
                                    

Vypadal hrozně roztomile, jak se válel po sedačce, celý zarudlý v obličeji a sem tam plácl rukou do sedačky. Sakra, Lily, přestaň na něho myslet! 

,,A tady po mé pravici sedí Hemmings. Luke Hemmings.” řekl Calum a ukázal k němu rukou.

,,Ahoj, já jsem Lukey,” mávl Lukey rukou. ,,A tady vedle mě leží nějakej lachtan na souši, kterýho neznám.” řekl, což Ashe ještě víc rozesmálo. Zastavila jsem natáčení videa, protože jsem se hrozně smála. Byla jsem opravdu ráda, že jsem mohla být právě s klukama. Mikey mi vytrhl mobil z ruky a namířil na mě.

,,A nakonec poslední člen naší posádky je naše úžasná Lily.” 

Zachichotala jsem se a usmála se.

,,Nepřeháněj, Mikey.” plácla jsem ho do ruky. Pak Mikey zamířil s mým mobilem někam do předu busu. 

,,Michaela to zřejmě baví.” poznamenal Lukey. 

,,Jo, to teda.” usmála jsem se a zahleděla se z okna. Pokud tam někde slunce bylo, tak bylo hodně hodně schované za mraky, protože bylo zamračeno a celkem temno. ,,Kdy máte první koncert?” 

,,Dneska.” usmál se Ashton.

,,To máte teda co dělat. Teď je,” mrkla jsem se na mobil. ,,je třičtvrtě na jedenáct.” 

,,Taky hned jakmile na hotel přijedeme, tak dotáhneme nástroje do haly a začneme ozvučovat (nebo nazvučovat, či jak se tomu vlastně říká :D), abychom to vůbec všechno stihli.” řekl Lukey.

,,Ne! Nejdřív se najíme!” skočil mu do řeči Calum.

,,Aha,” zasmála jsem se. ,,Nezdá se vám, že už je Mikey nějak dlouho pryč? Doufám, že se mi ten mobil aspoň vrátí vcelku.”

Kluci se rozesmáli.

,,Neboj, Michael je sice šílenej a bláznivej a je jak malý dítě, ale je zodpovědnej a opatrnej. Teda…celkem.” řekl Lukey.

,,V rámci možností jo.” zasmál se Ash.

,,Celkem mě děsíte.” rozesmála jsem se.

,,LIDÍÍÍÍÍ, už tam budeme!” řval Mikey zatímco běžel chodbičkou k nám. Divila jsem se, že se cestou nerozmastil. 

,,Super.” Calum zatleskal. 

,,Hej, zas tak hrozný to v tom tour busu není!” vypláznula jsem na něho jazyk.

,,To ne, ale hotel je hotel. Postel je postel.” 

,,Jo, tak to máš pravdu.” uchechtla jsem se a v tu chvíli autobus přibrzdil a začal s námi couvat. Trochu jsem sebou zakymácela, ale naštěstí jsem se nesvalila, jak se mi to obvykle stávalo. Byla jsem strašné nemehlo a bráchové se mi kvůli tomu často smáli.

,,Pojď, jdeme.” Mikey mi strčil mobil do ruky a za druhou mě táhl. Ani jsem se nenadála a už jsem stála ve dveřích.

,,Mikey, mám tam batoh.” řekla jsem a mávla rukou k palandám.

,,KLUCÍ, vemte Lily batoh. Díky!” zařval a vytáhl mě ven. Pak začal radostí tančit před dveřmi autobusu. Rozchechtala jsem se a v tu chvíli si uvědomila, že mám na sobě jen tričko. 

,,Ehm, Mikey, já ale…”

,,Lily, proboha!” Ash mi skočil do řeči. ,,Nemůžeš tady chodit jen v tričku!” řekl a už mi podával něčí mikinu.

,,Zrovna jsem to chtěla Mikeymu říct, že nemám mikinu, ale děkuju Ashi.” usmála jsem se a natáhla si černou teplou mikinu. Krásně voněla. 

✓THEY HAVE PLACE IN MY LIFE | 5SOS & Janoskians [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat