CAPITOLUL 7

43 3 0
                                    

        Adevărul a ieşit la iveală

În acea seară am mers la petrecera Lordului Crowe.Toată ziua am stat şi m-am gândit de ce ar da Ducele o petrecere pentru mine,eu un ucenic neînsemnat,chiar un fost hoţ.Cred că avea nevoie de o favoarea de la Nevery.

   M-am îmbrăcat cu cele mai frumoase haine ale mele.Când am ajuns acolo,am apucat doar să bag în buzunar 3 prăjituri cu ciocolată că imediat am fost chemaţi eu şi Nevery în biroul Ducelui.Acolo se aflau Pettivox,Ducele şi o gardă de corp de a Lordului care stătea în colţul opus al camerei deoarece el nu trebuia să participe la conversaţia noastră.Primul lucru pe care Pettivox m-a pus să-l spun a fost numele meu întreg.Asta era o mică problemă.

  -CONNwear Crowe,i-am spus eu timid.

  -Interesant,a spus Pettivox.Ai acelaşi nume cu domnul Crowe.Domnule,ce s-a întâmplat cu soţia dumneavoastră cea originală,nu ducesa?

  -A dat colţul.

  -CONN,mama ta?

  -A fost ucisă la ordinul Lordului după ce m-a abandonat  după cum ştiu eu.

  -Şti corect,a spus Pettivox,adăugând un zâmbet fals .

  -Nevery,ţi se pare ciudat?a adăugat Lordul.

  Nevery s-a ridicat şi a plecat din acea cameră.M-am dus repede după el deoarece nu doream să rămân cu Pettivox şi Crowe singur în cameră.

  -Îmi pare rău că te-am minţit,dar nu simţeam că pot să-ţi spun adevărul.

  -Îţi mai dau o şansă.Dacă mă vei mai minţi,poţi să uiţi că ai fost vreodată ucenicul meu!

Hoţul VrăjitorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum