19. Początek

279 10 2
                                    

- Nie możesz tego zrobić!

- Ale dlaczego? Lily, no proszę!

- Saro, nie i koniec. Nie możemy zrobić czegoś takiego cioci Emily. Nasi rodzice chyba by nas zabili!

- Mój tata byłby dumny, że idę w ślady Huncwotów!

- Ale wujek Blaise na pewno nie byłby zadowolony.

- On nie jest moim ojcem, żeby mówił mi co mogę, a czego nie mogę robić.

- Lily, to u niego mieszkasz, to on głównie uczestniczy w twoim wychowaniu. Musisz go szanować i słuchać.

- Ty nie wiesz jak to jest, bo masz tylko jednych rodziców. Ciocia Hermiona jest najlepszą mamą, jaką ktokolwiek może sobie wyobrazić.

- Lily, co się dzieje? O co tak naprawdę chodzi?

- Wiesz, mama i wujek Blaise mają Molly, Roxane i Matteo. A tata i ciocia Diana mają James'a i Albusa. I gdzie w tym wszystkim miejsce dla mnie? Ja jestem tylko wpadką, błędem.

- Kochanie, czy ktoś ci kiedyś tak powiedział? Dlaczego tak uważasz?

- No bo mama zdradziła wujka z tatą. I na pewno tak jest. Wujek na pewno nie chciał mnie.

- Ale jednak Cię wychowuje i kocha. I na pewno niczego nie żałuje. I kocha Cię naprawdę wiele osób! Kocham Cię ja, kocha Cię mój brat! Lily nie opowiadaj więcej takich bredni! A teraz chodź się bawić, zanim zaczną nas szukać.

- Dziękuję, że jesteś!

Harry Potter i magiczne opowieściOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz