22. Listy (11)

211 10 9
                                    

Cześć moja córeczko!

Tutaj twoja mamusia. Piszę ten list w dniu  ślubu wujka Draco i cioci Hermiony. Coś mi się wydaje, że to ostatnie nasze chwile razem. Dlatego piszę coś, żebyś miała pamiątkę po swojej mamie.

Mamusia cię kocha. I zawsze będzie kochała. Jesteś moją małą księżniczką. Dbałam o ciebie przez całą ciążę, będę dbała jak już się urodzisz. Będziesz zawsze dla mnie najważniejsza.

Dbaj o swojego tatę. On będzie potrzebował oparcia i wsparcia. A tylko ty możesz mu to dać. Kochanie, proszę bądź silna dla was obu.

Proszę nie myśl, że moja śmierć to twoja wina. Bo tak nie jest. Po prostu tak musiało być. Ty będziesz żyła za nas dwie. Rób szalone rzeczy, baw się, romansuj, korzystaj z życia! Pal, spróbuj jakiś narkotyków, ale nie za dużo. Pij, imprezuj, ale nie denerwuj taty. Jak coś to powiedz, że mama ci pozwoliła. Jednak nie zachodź zbyt szybko w ciążę. Znajdź sobie kogoś, kto cię pokocha. Tak jak tata mnie. Będziesz miała wspaniałych przyjaciół, ja to już wiem. Po prostu korzystaj z życia za nas dwie!

Muszę kończyć, wujek Blaise mnie woła, a nie chcę żeby wiedzieli, że za niedługo umrę. Chcę, żeby byli szczęśliwi.

Twoja mamusia cię kocha!
Twoja mama!

P.S.: I pamiętaj, żeby być w Slytherinie, na przekór tacie. Bądź królową Hogwartu!

Harry Potter i magiczne opowieściOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz