Drogi Harry.
Byłeś moim mężem, kochałam Cię! Dlaczego nie ma Cię teraz obok mnie?
Wiesz jak za Tobą tęsknię? Wiesz jak dzieci za Tobą tęsknią? Nie umiem żyć bez Ciebie. Moje życie bez Ciebie nie ma sensu.
U nas dzieje się naprawdę dużo. I to aż za dużo. Cho zajęła się pisaniem twojej biografi i nikt jej nie widuje, nawet John powiedział, że zamknięta jest w gabinecie i prawie z niego nie wychodzi.
Twoje dzieci źle to znoszą. I różnie. Lily chce bardzo wspierać Ginny, która szaleje. Do tego Albus znika i się do nikogo nie odzywa. A James, hmm nie wiem. Nie umiem go rozgryźć. Chyba jako jedynego.
Twoi przyjaciele są rozdarci i zrozpaczeni. Ginny zachowuje się co najmniej dziwnie. Nie wiem dlaczego. Mam nadzieję, że jej małżeństwo się nie rozpadnie. Hermiona się zagubiła. Próbuje wspierać dzieci i mnie oraz naszych przyjaciół. Próbuje być silna, ale ja wiem, że za tobą tęskni. W końcu i ona i Ron byki z Tobą od samego początku, a teraz zostali sami. Nie ma już Złotej Trójki, została tylko Dwójka.
Kochanie chciałabym Ci powiedzieć, że będziemy mieć jeszcze jedno dziecko. Jestem w ciąży. Będę musiała wychowywać nasze maleństwo sama. Wiem, że nie będę sama, ale nie nasze dziecko nie będzie miało ojca.
Tęsknię za Tobą,kochanie.
Nie wiem czy poradzę sobie sama.Kocham.
Twoja Żona
Diana Potter.
CZYTASZ
Harry Potter i magiczne opowieści
FanficTutaj wszystko jest możliwe. Zapraszam was na miniaturki ze świata Harry'ego Pottera!