Podziękowania.

389 37 24
                                    

Kolejne fanfiction, pisane we współpracy z jakże cudowną stupide_myosotis dobiegło niestety końca, dlatego też nadszedł czas na podsumowanie i kilka słów w ramach podziękowania. 

Początkowo myślałam, że książka nieszczególnie przypadnie wam do gustu, dlatego że głównym paringiem miał być ship, wymyślony tak naprawdę, pod wpływem chwili. Nie wiem, czy wszyscy wiecie, ale cigi tak naprawdę swój początek miało w "Around The World" (piszę to, bo niektórzy nie czytali tego ff - możecie więc tam wrócić i zapoznać się z historią równie popieprzoną, co ta). Zaskoczyliście mnie jednak, bo aktywność była fenomenalna, może nie tak duża jak wcześniej, ale nie można na nią narzekać. 

Mamy nadzieję, że fabuła was tutaj nieraz zaskoczyła i ponownie mogłyśmy popisać się swoją oryginalnością i kryminalistycznym umysłem - zdecydowanie takie ff najlepiej nam się pisze. 
Oby to nie była ostatnia książka, którą razem piszemy, bo liczę na więcej cigi na wtt!!

No cóż, co mogę więcej powiedzieć - dziękuję za wytrwanie, każdy komentarz oraz gwiazdkę, bo to naprawdę wiele dla nas znaczy.

Wpadnijcie do moich innych książek oraz zapoznajcie się z profilem stupide_myosotis, u której mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej, aaa teraz oddaję głos drugiej autorce. Trzymajcie się xx

stupide_myosotis:

przepraszam, ale nie umiem w podziękowania, więc musicie się zadowolić tymi kilkoma, ledwo skleconymi zdaniami.

Chciałabym bardzo, ale to, bardzo, podziękować wszystkim tym, którzy pisali komentarze.
Te śmieszne i żałosne, ale zawsze jakieś są, prawda?

Z tej oto pracy jestem naprawdę zadowolona i cały pomysł zakończenia, bardzo, bardzo, baaardzo mi się podoba. Moje czytanie gówien kryminalistycznych do czegoś mi się w końcu przydało yeeey!

Z Lociin oczywiście fantastycznie mi się współpracowało, tym bardziej, że napisała jakieś 99% tego ff, a ja raczej byłam osobą, która tzw. 'dobrze wygląda'. (dop. Lociin: w tym ff wkład twojej pracy wyniósł jakieś 10%, więc jest lepiej niż poprzednio!) 

Także na tym kończę mój wywód, merci, danke, آپ کا شکریہ i w ogóle, kocham was i życzę udanego wypoczynku na wakacjach. Pewnie lecicie na jakieś malediwy czy karaiby jak połowa wattpada, więc nie zapomnijcie paszportów, weźcie butelkę z filtrem na lotnisko i uważajcie na babki z fioletowymi włosami.

All the love xx




Ps. Miejsce na opinie, które bardzo chętnie przeczytamy!

Parmi les modèles • cigi;larry ✓ [instagram]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz