Rozdział 19

140 13 7
                                    

Maraton 4,5/7

(Będzie grubo HEHE)

~~~~~~~~

- Ja..jaa...k too...pocało...oowaał?

- Nie wiem. Byłem tylko przez chwilkę w pokoju, a oni się całowali.

- Aa..oo..keeej- Nie mogłem złapać tchu. Jak to Elizabetch...

- To do zobaczenia Feliks.

- Pa..aapaa...- Rozłączyłem się.

Minutę później stałem pod domem tego walonego Fina.

Pov.Węgry

- Fi...Finlandia...Dlaa...czego to zrobiłeś?- ciągnęłam ten temat od wczoraj, czyli od momentu gdy mnie pocałował.- Jak...jak chciałeś mnie pocieszyć to wystarczyło...przyy..tulić.

- Bo Cię kocham Elizabetch.

- COOOOO?!- Usłyszałam znajomy głos- TY IDIOTO! JAK MOGŁEŚ?!

Feliks. Czy... Czy on wie o tym co zrobił Tino?

- Proszę bardzo. Znalazł się. Idealny chłopak robiący gówno burzę z niczego.- Finek nie zaczynaj błagam.

- Taaaak, bardzo fajnie że się poznaliście- Próbowałam złagodzić sytuację, ale tylko ją pogorszyłam.

- Nienawidzę Cię Węgry. Jak mogłaś. Myślałam że mnie kochasz i że Ci jednak zależy. Ale Ty to wszystko robiłaś z litości do mnie. No przecież. Jak mogłem tego wcześniej nie zauważyć.

- Fe...Feliks...To..oo nie taak!- Nie wierzę że pomyślał o czymś takim- KOCHAM CIĘ!

- Yhm. Napewno.- I nagle stało się coś co nigdy nie powinno się stać. Tino z całej siły przyłożył Feliksowi z pięści.

Feliks jak to Feliks oczywiście dał się wciągnąć i zaczął się naparzać z Finlandią. Na „moje nieszczęście", Tino miał znaczną przewagę a Feliks już teraz wyglądał na złamaną nogę i wiele innych obrażeń.

- CHŁOPAKI STOP!- Krzyknęłam, spychając Tino z Felka.

Nie wierzyłam temu co się stało. Tino po prostu uciekł, zostawiając mnie samą z pół przytomnym Feliksem. O nie nie nie nie nie nie! Polska, tylko mi tu nie mdlej teraz.

Nie

Niee

Niee

POLSKA MÓW DO MNIE

DASZ RADE, CO JA ZROBIE Z ZEMDLAŁYM TOBĄ?

Zemdlał.

Zadzwonię po pogotowie...

~~~~~~
Mówiłam że będzie grubo

Może nie jest aż tak ale nie najgorzej wyszło moim zdaniem.

Do następnego rozdziału, w którym będzie już wszystko fajnie i milutko.

Baju~

PolHun || Hetalia Poland & Hungary Story || PL (Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz