Giriş

569 39 18
                                    


Hepinize merhabalar güzel okuyucularım.

Şimdi diyeceksiniz, bu kitapta ne? Sakin olun... Anlatacağım.

Biliyorum birçoğunuz Baş Belasına yeni bölüm bekliyor. Fakat beni heyecanlandıran bu kurgum için daha fazla bekleyemedim.

Bölümler ne sıklıkla gelir, inanın ben de bilmiyorum.

Çok şükür YKS sınavını atlattım, yeniden hazırlanabilirim. Fakat bunun bölümleri bek etkileyeceğini düşünmüyorum.

Şimdi gelelim bu kitaba. Ben merak edeceğinizi düşündüğüm soruları yanıtlayayım.

Öncelikle bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere benim ilk hikayem bu değil. Baş Belası ilk yazdığım hikayemdi. İnsanları güldürme amacı gütmediğimden kurgusu üzerinde düşünmemiştim. O an ne yazmak istiyorsam onu yazıyordum. Mantık hatalarıyla dolu bir felaketti.

Ama sevildiğini görünce bırakmadım, bırakamadım.

Bu kitabı yazma amacım ise kendime geliştirmek ve güzel bir kurgu yazabileceğimi kendime kanıtlamak. Dediğim gibi 'Kendime kanıtlamak'. Siz beğenirsiniz veya beğenmezsiniz, bunu ben bilemem.

Bölüm sonlarına veya başlarına not yazmayı şu anlık düşünmüyorum. Olay akışını dağıtmak istemiyorum. Her bölümden önce kısa alıntılar olacak. O alıntılarda oy ve yorum sınırı belirlenecek ve bölüm yayımlandıktan sonra alıntılar silinecek.

Bölümleri fazla uzun tutmak istemiyorum. Ne siz sıkılın ne ben. Ama bu demek değil ki 2-3 kelimeyle bitireceğim. Hayır. Sınır koydum kendi kendime, en az 1500 kelime olacak bölümler.

Şu an ciddi bir kurgu yazamayacağımı bildiğimden kitap genç kurgu/ mizah kategorisinde olacak.

Kim bilir, çok severseniz #watty2019 'a bile katılabiliriz. Katılacağımı pek düşünmesem de öylesine bir fikir bu.

Klasik bir giriş ile başlamayalım. Kitabı okumadan önce kitap ile ilgili tahminlerinizi buraya yazın.

Kitap bittiğinde de 'Kitabı okuduktan sonra ki düşüncelerinizi yazın' diye bir soru soracağım. Bakalım tahminlerinizden kaçı tutmuş olacak.

O zaman sizi ilk bölüm ile baş başa bırakayım. İyi okumalar.

Aradığım KarakterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin