Roseanne'nin gözünü açmasıyla yattığı hastane yatağından doğrulması bir oldu.
Elini ağrıyan başına götürdüğünde iç çekti.
" İyi misin?" Başında sahne kıyafetleriyle dikilen grup arkadaşlarını gördüğünde kendi kendine kızdı.
" Lütfen sahnede bayılmadın diyin." Gülümsediler.
" Jisoo'nun partında bayıldın." Derin bir nefes aldı.
" İnternete yazmışlar mı?" Başlarını salladılar.
" Herkesin ödü patladı Chaeyoung, en çok..." Lalisa, Jisoo'nun dürtmesiyle sustu.
" En çok?" Lalisa şirince gülümsedi.
" Önemli değil, yine boş konuştum." Kaşlarını çattı.
" Söyle.şunu." Lalisa omuzlarını düşürdü.
" Yaaaani, şey Jungkook. Bayıldığını görünce direkt sahneye koştu ve seni ambulansa o bindirdi." Roseanne yutkundu. Hiç öğrenmemeyi dilerdi.
" Haberini yapacaklar." Kızlar omuz silkti.
" Yaparlarsa yapsınlar." Roseanne arkaya yaslandı." Keşke bir de çıkaracakları dedikodu doğru olsa." Kendine kendine mırıldandığı için kızlar duymamıştı.
Bayılmanın yorgunluktan kaynaklandığı öğrenildiğinde kızlar hızlıca yurda, Roseanne ise evine doğru yol almıştı.
Anahtarını deliğe sokup kapıyı hafifçe araladığında Dobby'nin bacaklarına zıplamasını beklemişti. Ancak evdeki sessizlik kafasını kurcalarken ayakkabılarını hızla çıkarıp eve girdi.
" Dobby?" Yatak odasına girdiğinde yatakta uyuyan köpeği gördü ve derin bir nefes verdi.
Ancak kulağına gelen kesik incelemeler ve hıçkırmaya benzeyen titremelerle hızla Dobby'nin yanına gitti. Küçük gözlerin etrafındaki kurumuş akıntı içine kuşku düşürdü. Dobby'nin nefes darlığını çektiğini anlayabilmişti. Elleri titrek bir şekilde cebine giderken, gururunu arkaplana atarak yardım isteyebileceği tek kişiyi aradı.
" Alo?" Duyduğu ses ile derin bir nefes verdi.
" Jungkook, rahatsız ettiğim için özür dilerim." Sesi ağlamaklı çıkıyordu.
" ne oldu?"
" Dobby, hareket etmiyor, titriyor ve gözünden garip bir sıvı akıyor. N'apacağımı bilmiyorum." Derin bir iç çekiş duyuldu.
" Tamam, sakin ol. Karnına bakar mısın çok sıcak mı diye?"
Roseanne elini Dobby'nin karnına yerleştirdi.
" Evet, çok sıcak." Bir kaç saniye ses gelmedi.
Roseanne kötü bir şey olduğunu hissetmiş gibiydi, gözleri anında dolmuştu.
" Sakin ol, geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
contradictory | rosékook texting ✓
Fanfiction•tamamlandı• "Sana aşık olmaktan korktum ama sen, bana aşık ol istedim." #1 at rosekook, unknown history