•32•

4.9K 431 67
                                    

Sınır +60
İyi okumalar

...

•Bir ay sonra•

Roseanne kucağındaki bilgisayardan instagramına bakarken, önündeki masaya kahveyi koyan Jungkook'a ufak bir göz attı.

" Şeker-"

" 2 tane küp şeker attım." Gülümseyerek öpücük attı. Jungkook sandalyeyi Roseanne'nin yanına çekerken bilgisayardan neye baktığını inceledi.

İkisi de fan sayfalarının paylaştığı moment videolarının altına gelen yorumları okuyorlardı.

" Onlar sadece insan, göz göze gelmiş olmaları sevgili oldukları anlamına gelmiyor." Jungkook gülerek yorumu okuduğunda eğilerek Roseanne'nin yanağına minik bir öpücük bıraktı.

" Bunlar sadece yanlış anlaşılma. Taekook moment videolarını izlerseniz gerçek moment nasıl görürsünüz." Roseanne gülmeden edemedi.

" Gerçekten aralarında bir şey varmış gibi ama yine de sanmıyorum. Keşke gerçek olsaydı." Roseanne okuduğu yorumun ardından gülümsedi.

" Bazıları inanıyor, bazıları inanmıyor, bazıları inanmak istiyor." Kahveye uzanıp eline aldı.

Jungkook sağ elini tombul yanağa yerleştirdiğinde gülümsüyordu.

" Keşke el ele sokağa çıkabilseydik, ve sevgiliyiz diyebilseydik." Roseanne iç çekti.

" Belki bir gün o da olur." Dudakları birleşirken Roseanne dirseğini masaya yasladı. Yani, o öyle zannediyordu. Klavyenin üzerindeki dirseğini fark edemedi. Öpüşmeleri derinleşirken, videonun sol altında bulunan boş kalp, kırmızı renk ile dolmuştu bile.

...

Any.body:
Güzelim, varabildiniz mi?

Chiconeverlies:
Evet vardık, keşke sen de burda olsaydın
California'yı beraber gezmeyi çok isterdim

Any.body:
Bir gün o da olur
Kendine dikkat et olur mu?
Şimdi A-pop sanatçıları üzerine damlayacak sizin, sakın yüz verme

Chiconeverlies:
Ben öyle biri miyim Jungkook?
Düzgün konuş

Any.body:
Tamam tamam bir şey demedim
Bir şey soracağım

Chiconeverlies:
?

Any.body:
İnternette Rosekook fan sayfasının moment videosunu beğendiğin haberleri dolaşıyor, yapmadın değil mi böyle bir şey?

Chiconeverlies:
Hayır yapmadım

Any.body:
Elin falan mı çarptı

Chiconeverlies:
Hayır zannetmiyorum, zaten bir tek geçen gün bakmıştım. Hani yanımda da sen vardın.
Son beğenilenlere bakayım bir

Any.body:
Bekliyorum

Chiconeverlies:
KUNGKOOK BEĞENMİŞİM
YORUMLARI BERABER OKUDUĞUMUZ VİDEOYU BEĞENMİŞİM AMA BEĞENMEDİĞİME EMİNİM NASIL BÖYLE BİR ŞEY OLABİLİR

Any.body:
Ciddi misin sen gerçekten beğenmiş misin
Ben shop falandır diye düşünmüştüm

Chiconeverlies:
Öpüşürken yanlışlıkla beğenmiş olmalıyım...

Any.body:
Hassiktir

contradictory | rosékook texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin