Sınır +60
İyi okumalar...
Any.body:
Halledebildin miRoseanne telefonunun ekranından, gelen mesajı okuyup ekranı tekrar kapattığında ellerini dizine yerleştirdi ve derin bir nefes aldı. Yarım saattir içeri çağrılmayı bekliyordu ancak ne gelen ne de giden vardı. Stresten bacaklarını sallarken diğer yandan parmaklarıyla oynuyor ve dudaklarını kanatacak kadar sert ısırıyordu.
" Chaeyoung, gelebilirsin." Yerinden fişek misali fırlayıp açık kapıdan girdiğinde Yang Hyun Suk en ciddi ifadesiyle onu bekliyordu.
" Otur." Eliyle koltuğu işaret ettiğinde dediğini ikiletmedi. İlk defa kendini Yang Hyun Suk'un karşısında bu kadar utanmış bir şekilde görüyordu.
" Şimdi, söyle bana Chaeyoung. Moment videosu beğendin mi beğenmedin mi?" Gözlerini kırpıştırdı.
" Beğendim başkanım." Başını yere eğdi.
" Neden beğendin?" Öpüşürken yanlışıkla oldu diyemezdi herhalde.
" Ufak bir göz atıyordum, elim çarpmış olmalı." Yang Hyun Suk şapkasını çıkarıp masanın üzerine koyduğunda Roseanne küçük çaplı bir şok geçirmişti.
" Jungkook ile aranda ne var? Bana karşı dürüst ol. Birbirinizi mi seviyorsunuz? Olay nedir?" Yüzünü buruşturdu.
" Evet, başkanım."
" Sevgili misiniz?"
" Evet, başkanım." Gülme sesi işitti.
" Sözleşmendeki yasaklardan kaç tanesini çiğnedin Chaeyoung? Ya da dur şöyle sorayım ki daha kolay cevap verebilesin. Kaç tanesini çiğnemedin?" Bakışlarını yere indirdi.
" Bak, gördün mü? Cevap bile veremiyorsun."
" Tek yapman gereken o sahneye çıkıp dans edip şarkını söylemekti. Ama sen-" gözlerini kapattı.
" Ben robot değilim başkanım!" Dolu gözlerini bu sefer yere indirmedi.
" Aşık olmak benim suçum değil, bir genç gibi davranmak istemek benim suçum değil. Evet ben bir sözleşme imzaladım ancak o sözleşme beni yok edecekse, şuan iptal olsun. Tutkularıma yenik düştüğüm için özür dilemeyeceğim!" Sesi odada yankılanırken hem kendi hem de karşısındaki adam şok içinde ona bakıyordu.
Yang Hyun Suk ellerini masaya yaslayarak Roseanne'ye yaklaştığında gözlerini kıstı.
" Blackpink'in artık sadece üç üyesi olmasını mı istiyorsun ha? Haddini aşma Chaeyoung." Gözlerini kırpıştırdı.
" Eğer bir insan değil robot istiyorsan, artık stajyerlere harcadığın parayı yapay zekaya yatır. Emin ol insanlar sahnede dans eden robotlar görmeye bayılacaklar." Dilinden zehir damlıyordu adeta.
" Böyle konuşmaya devam edersen n'olur biliyor musun? Seni bitiririm Chaeyoung. Bir uyuşturucu skandalına da sen kurban gidersin ve bir bakmışsın tüm hayran sayfaların bir anda anti sayfalarına dönmüş." Roseanne ayağa kalkarken yutkundu.
" Asıl sen böyle konuşmaya devam edersen n'olur biliyor musun? Ben kendim giderim. Bensiz başarabileceğini mi zannediyorsun? Blackpink ana vokali olmadan başarabilir mi zannediyorsun? Bana ihtiyacın olduğunu biliyorsun. Bana blöf yapma. Yıllardır şu çenemi kapalı tutuyorum ama başkanım, bana karşı olan üslubunuzu değiştirmezseniz bu sefer siz skandallarda değil gerçeklerde boğulursunuz. Unutmayın ki siz benim başkanımsınız, sahibim değil." Adam açılmış gözleriyle Roseanne'ye bakarken yutkundu. Beklediği en son tepki buydu.
" Diyelim ki ilişkiyi açıkladık. Mutlu mu olursun zannediyorsun? Jungkook alacağı onlarca nefret mesajı yüzünden içten içe seni suçlarken hala sana olan sevgisinden eser kalır mı zannediyorsun? Sizin alacağınız nefret yorumlarından sonra, kızlar sana eskisi gibi davranır mı zannediyorsun? Zannetmeye devam et Chaeyoung. Kendi kuyunu kendin kaz. Kendine gel artık. Burası senin isteklerine göre hareket edebileceğin bir yer değil. Tek hatanda yerle bir olursun, ki olmaya başladın bile. Rüyada değilsin Chaeyoung, Kpop sektörünün içindesin. Aksine her sabah uyandığında bir kabusa gözlerini açıyorsun. İyi düşün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
contradictory | rosékook texting ✓
Fanfiction•tamamlandı• "Sana aşık olmaktan korktum ama sen, bana aşık ol istedim." #1 at rosekook, unknown history