های گایز من برگشتم.
امیدوارم از پارت جدید خوشتون بیاد.
نظر و ووت فراموش نشه لفطن^×^
------------------------------------
کریسهو بعد از یه سکس هات از اتاقک خارج شدن و بعد از اینکه دست و صورتشونو شستن از دستشویی خارج شدن و به سمت میزی که پسرا نشسته بودن رفتن.
کای با شنیدن صدای پا سرشو از منو گرفت و به کریسهو نگاهی انداخت. سهون خندید و گفت : بلاخره تشریف آوردین.
لپای سوهو گل انداخت و سهون ادامه دا: خوش گذشت حالا بهتون؟
کریس غرید: هی تمومش کن وگرنه الان روی میز دهنتو سرویس میکنم!
سهون پوکر نگاش کرد: تا تو دهنمو سرویس کنی من همه ی چاپستیک ها رو تو کونت جا میدم!
کریس با صورت قرمز روی سهون خم شد: یبار دیگه از این حرفا بزنی جرت میدم...
چانیول هم عصبانی شد: یاااا خفه شید دیگه عین بچه کوچولو ها افتادید جون هم. بکهیون کجاست؟
سوهو تعجب کرد: مگه بک پیش شما نیست؟
چان: نه خب راستش ما خیلی وقته منتظر شما بودیم که بک اومد دنبالتون ببینه کجایین.
کریس با ترس اروم تو گوش سوهو گفت: هی نکنه اون صدا ، صدای بک بود؟؟
سوهو هینی کشید و سریع دویید دستشویی.سریع اتاقک ها رو باز و بسته میکرد که یهو بکهیونو توی اتاقک بغلی اون اتاقکی که قبلا با کریس اهم اهم کردن پیدا کرد. بیچاره بک روی زمین نشسته بود و کمرشو میمالید. از دماغشم خون اومده بود. سوهو دوباره هینی کشید: بکهیون! تو حالت خوبه؟؟
بکهیون پوکر نگاش کرد: افتادم زمین ،کمرم شیکسته و از دماغم خون میاد اونوقت تو میگی حالم خوبه؟؟
سوهو: من معذرت میخوام. پاشو پاشو زود.
بکهیون پاشد و به کمک سوهو از اتاقک خارج شد که چانیولو دید. چانیول سریع بکهیونو مدل پرنسسی بغل کرد و گونشو بوسید: حالت خوبه؟ کجات درد میکنه بکی؟
بکهیون لپاش گل انداخت و اروم گفت: کم.. کمرم د ..درد میکنه
چان دوباره گونشو بوسید و به سمت روشویی رفت تا دماغ بکهیونو بشوره. بکهیون با خجالت نگاهشو از چان میدزدی. بعد از تموم شدن کار چان ، هرسه تاشونم برگشتن سر میزشون. بکهیون هنوزم تو بغل چان بود و از نگاه های ادمایی که اونجا بودن بیشتر خجالت زده میشد. اروم تو گوش چان گفت: میشه منو بزاری پایین. همه دارن نگامون میکنن.
YOU ARE READING
free fall
Fanfictionfree fall COUPLES: sekai-chanbaek-krisho(hunhan-kairis) genre:romance-smut +18-mperg-drama-a little comedy story by:death note