ONEUS - Seoho (+18)

2.3K 68 24
                                    

iiiiiitttttt vagyok, egy újabb kis résszel, ezúttal egy álangyal Seoho-val. ^^

Tudjuk ám Seoho, hogy nem vagy annyira angyal, mint amennyire látszol °-°

Most meg aztán ebben a részben mégjobban be fogod ezt bizonyítani. ;)

Remélem ilyenre gondoltál Reku111 ^^

Ha nem tetszik, nyugodtan kérhetsz másikat✓

Előre szólok, hogy egy naaaagyon hosszú rész lesz, szóval előre is bocsi miatta, de így láttam jónak. :)

(Elöljáróban annyit, hogy semmiért nem vállalok felelősséget, szóval ha nem vonzz a +18-as téma, akkor ezt a részt hagyd ki (: )

(B/N) = barátnő neve

Akkor jó olvasást ehhez ;)

›——————‹

Lázasan készülődtél szobai tükröd előtt. Már vagy a negyvenedik ruha kombinációt vetted magadra, de még ez sem felelt meg a saját elvárásaidnak. Mert most igenis jól kell kinézned.

Hogy mire ez a hatalmas felhajtás? Hát, ha az ember meghívják az év legnagyobb bulijára, amin ráadásul esélye lehet bepasizni, akkor nem ártana adni a magára, legalábbis szerinted. Bár, mondjuk a meghívásod igen érdekesre sikeredett, főleg azért, mert még mindig nem érted, hogy hogyan is kaphattál pont te, az osztály egyik legegyszerűbb személye meghívót egy ilyen eseményre, de azt meg főleg nem tudod hova tenni, hogy személyesen Ő adta át neked a borítékot.

Épp suliban voltál, mint minden átlagos és unalmas napon, mikor az osztály egyik picsája fél seggével a padodra ült.

– Na mi van stréberkém? Csak nem unatkozni fogsz a hétvégén? – kérdezte gúnnyal és szánalommal a hangjában.

– Hát, ha a stréber jelző itt azt jelenti, hogy nem hentergek minden hétvégén más srác ágyában, akkor az vagyok. – mondtad egyszerűen, mire sértődötten bámult rád tovább, de visszaszólni nem mert, ugyanis mindenki ismeri már őt, innen-onnan. Neked is megvolt a magadhoz való eszed, így tudtad, hogyan kell beszélni az ilyesfajta emberekkel. – És köszönöm a kérdésed, igen, unatkozni fogok.

– Lassan már sajnállak, amiért ennyire szánalmas vagy. – nézegette igen méretes műkörmeit. – Ezért elmondok neked egy titkot.

– Mintha annyira érdekelne... – néztél el oldalra egy szemforgatás után. Eközben közelebb hajolt hozzád, egészen annyira, hogy csak te halld, amit mondani akar.

– Most hétvégén meg fogom szerezni Seoho-t is. – mosolygott kárörvendően, majd lepattant padodról, és elment. Téged pedig ott hagyott nem kis sokkban.

Az évek során, amit a gimnáziumban töltöttél, sosem gondoltad volna, hogy egy fiúra másképp fogsz majd tekinteni, mint a társadalom egyik hím egyede. Ez egészen pontosan akkor változott meg, mikor új diák érkezett az osztályotokba. Egy koreai származású, édes mosolyú és világos hajú fiú, nevén nevezve Lee Gunmin, avagy Seoho. Kezdetben egyáltalán nem érdekelt, hisz csak egy újabb diák, ami téged egyáltalán nem izgatott. De később, mikor rossz társaságba keveredett, kezdtél aggódni érte. Nem szeretted volna, ha egy szűk bőrnadrágos, folyton fekete ruhákban járkáló, piercinges ember vált volna belőle rossz emberek hatására. Bár úgy tűnt, hogy igazán jól érzi magát abban a körben, te mégis mindig megpróbáltál vele kapcsolatba lépni, hogy ezzel is tereld a figyelmét azokról.

•|KPOP Imagines|• [kérések;ZÁRVA]Onde histórias criam vida. Descubra agora