”””szóval, azzal kezdeném, hogy megmagyarázom ennek az egésznek a keletkezését. ha érdekel, hogy miért írok egy bts taggal, olvasd el.
nos, ott kezdeném, hogy nem egy nagyon kedves barátnőm van, akiknek az ult bandája a bts, szóval nekik is szeretnék ezzel kedveskedni.
a másik indok pedig kicsit érdekesebb.
nem egy ember keresett már meg azzal, hogy "miért utálom a bts-t?"
a válaszom itt van kedves emberek:
NEM UTÁLOM ŐKET! csak egyszerűen velük annyi könyv van, hogy gátat lehet építeni belőlük. és akkor rajtuk kívül még annyi hiperszuperüberjó banda van... én őket célzom meg.én is a bts-szel kezdtem, és azt hittem, hogy náluk nincs jobb. aztán szépen ismerkedtem meg a többi bandával, és kinyílt előttem a világ. rájöttem, hogy számomra nem ők az igaziak, hanem a
Monsta X. ők képesek voltak arra, hogy kirángassanak a szarból, és a "túlzottan army" mivoltomból. onnantól kezdve inkább az underrated bandák voltak az otthonom, és most is azok. ha lehet inkább róluk beszélek, és őket fényezem, mert ők is ugyanannyira megérdemlik, mint a bts.nem fikázásképp mondtam most ezt, ez a véleményem.
ALSO! azért írom ezt a könyvet, hogy megmutassam, én is tudok velük írni, és megnyugtassak mindenkit, annak ellenére, hogy nem írok velük, bizony ismerem őket, nagyonis.
puszi mindenkinek!””
ÖNPROMÓ!!!
szóval ennek hatására lesz egy sztorim a bts-es jungkookkal.
a címe Blue Phoenix. nem sokat árulok el vele, és a könyv leírásában sem spoilerezek le semmit ^^most ez a kis monológ onnan jött, hogy elkezdtem írni egy jjk storyt, pontosan emiatt, és ez lett a bevezetője. gondoltam mindenkivel közlöm, és annak, aki szintén a jövőben rám fog írni, és megkérdezi, hogy "mi a bajom a bts-szel?", annak az illetőnek ez lesz a válaszom, vagy éppen semmi.
nagyon szeretlek benneteket ❤️
(bocsi, hogy már megint nen rész volt, ígérem legközelebb már azzal jövök^^)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•|KPOP Imagines|• [kérések;ZÁRVA]
Hayran KurguEgy olyan könyv, ami mindent elfogad, és mindent megvalósít, Hisz a képzelet határtalan. Adj meg egy idolt, akivel szívesen olvasnál, plusz egy témát/helyzetet, ami érdekel. A többit bízzátok rám. :) Minden témát szívesen fogadok és feszegetek is. B...