Ez történik, ha el van engedve a fantáziám xd
Még én sem tudok neki határokat szabni, sajnálom.Még mindig amúgy nagyon nagy fanolásban vagyok, mert valaki ezzel a gyönyörű emberkével kért, én meg írhatok vele, szóval i'm so hyped!!! BKitti97
Mindjárt sírok amúgy xdd
És ez sztm egy full elképzelhető szitu... ahogy ismerem a fiam xddNa meg hát gentleman Rowoon~~
(Ezt hallgattam, ezt ajánlom. Jó kis relax zene~ + imádom Chittaphon Leechaiyaponrkul-t)
Az a +16 nem tudom mennyire érvényes, majd ti eldöntitek. ^^
+ Az eleje kicsit tocsog, de ilyen hangulatban voltam, sorrey~Köszönöm szépen a támogatást mindenkinek! ♡♡
Jó olvasást! ;)
———————
Béke, kiegyensúlyozottság és nyugalom. Ez az életed. Na meg persze ami vele jár; pontosabban kilenc fiú.
Konyhai kötényben, egy fakanállal a kezedben állsz a tűzhely előtt és vacsorát készítesz. Kedvesed nemsokára hazaér, és mivel mára nem volt több ihleted, így inkább a kedvében jársz. Tudod, hogy fárasztó amit csinál, így méginkább próbálod apróságokkal meglepni, amit ő is nagyon szeret, és mindig visszaadja a kedvességed.
Igaz, hogy férfiként nálad jobban főz, viszont neked sincsenek rosszul elkészített ételeid. Egyszerűen csak Rowooné jobb, de nem hajlandó elárulni a titkát.A bejárati ajtó kattanása még nagyobb mosolyt csal az arcodra, mint ami eddig virított rajta, hiszen mostmár nem kell egyedül lenned ebben a nem anyira nagy, mégis egyedül hatalmasnak tűnő házban.
Lépteket hallottál magad mögül, majd két erős kar szorított magához, gazdájuk pedig egy csókot nyomott nyakadra, ami felkötött hajad miatt nem volt neki kihívás. Az érzésre mindig megborzongsz.
- Megjöttem. – suttogott füledbe, te pedig koncogtál egy kicsit ezen.
- Üdv itthon. – cirógattad meg szabad kezeddel a téged ölelő karjait. – Gondoltam most átveszem a szereped.
- Biztosan jól sikerült. Még az illata is mennyei. – puszilt most fejedre, majd elengedett. Tudtad, hogy csak a cuccait palokja le, majd már jön is vissza. Addig te tálalsz, egy jó nagy adagot szedve kedvesednek, hisz szereti a hasát.
Amint visszaér, már neki is láttok, így perceken belül elfogy az összes étel.
- Ah, totálisan teli vagyok. – nyújtózott el a kanapén, amíg te elmosogattál.
- Örömmel hallom, hogy meg lehetett enni. – jegyezted meg kissé humorosan, mire Rowoon csak nevetett egy kicsit.
- De azért még mindig én vagyok a jobb.
- Hát persze. – csatlakoztál hozzá a kanapén, bepótolva az üdvözlő csókot.
Lassan két éve, hogy egy divatbemutatón összefutottál vele. Te csak pályakezdő divattervezőként méregetted végig a modelleket, amikor megláttad őt. A határozott lépteit, a magabiztos tartását, és a kifejező szemeit. Abban a pillanatban bontottad a szerződésed az akkori céggel, és benyújtottad a jelentkezési kérvényedet ahhoz az ügynökséghez, ahová ő is szerződtetve volt. Érezted, hogy neked vele kell dolgoznod, neked ez kell rá tervezned ruhákat. Egyszerűen érezted.
Szerencsédre épp akkor rúgtak ki egy rosszul teljesítő tanoncot, így azonnal fel is vettek a helyére. A cég feje, amint látta az eddigi munkáid egyből magasabb pozícióba állított és engedélyezte, hogy te is részt vegyél a következő bemutatón, mint tervező. A modellt is te választhattad ki, így lecsaptál az általad kiszemelt alanyra. Igaz, neki éppen akkor volt már egy embere, de könnyedén beleegyezett, hogy lecserélje a mostani emberét – még úgy is, hogy fiatalabb vagy –, aki csak megsértődött ezen.
CZYTASZ
•|KPOP Imagines|• [kérések;ZÁRVA]
FanfictionEgy olyan könyv, ami mindent elfogad, és mindent megvalósít, Hisz a képzelet határtalan. Adj meg egy idolt, akivel szívesen olvasnál, plusz egy témát/helyzetet, ami érdekel. A többit bízzátok rám. :) Minden témát szívesen fogadok és feszegetek is. B...