9.rész

240 22 0
                                    

Simon arca elvörösödött és éreztem, hogy felgyorsult a szívverése. Zack nem szólt semmit csak állt előttünk és egyszer rám majd Simonra nézett. Ez a némaság megőrjít, már nyitnám pont a szám, hogy mondjak valamit amikor elmosolyodik majd elneveti magát. Simonnal összenézünk és most semmit sem értünk.

               - Végre normális ember van melletted. - mondja nevetve majd Simon elé lép és folytatja. - Nagyon vigyázz erre a gyökérre mert képes a fejét is elhagyni. - majd megemeli kezét, hogy kezet fogjon Simonnal.

Simon is elmosolyodik és kibújik a karjaim közül.

               - Mindent meg teszek, hogy vigyázzak rá. - mosolyog és kezet ráznak.

Pár perc múlva vidám hangulatban mentünk ki mind a hárman a mosdóból majd gyorsan elköszöntünk Simontól és mentünk az óránkra. A nap további részében sajnos nem tudtam Simonnal lenni mert az összes csaj rajtam lógott. Végre kicsengettek az utolsó óráról és mehetünk haza.
Ahogy ki léptem az iskola ajtaján egy várakozó Simonnal találtam magam szembe. Elmosolyodott ahogy észre vett és mikor oda értem hozzá Zackel egyből indultunk haza. (Zack tőlem 2 utcával feljebb lakik)
Jó hangulatban telt a haza út, Simonék háza elé értünk és egy gyors de mégis érzéki csókot váltottunk majd elköszöntünk és Zackel tovább haladtunk hozzám.

Vannak napok mikor átjön hozzám és több órán keresztül Ps-ezünk, na ez a nap is ilyen volt.
Teltek a napok és valamiért egyre kevesebb időt tudtam Simonnal tőlteni, viszont ő egyre többet volt egy másik srácal és ez bosszantott és féltékenyé tett, de ezt nem mondhatom el neki.

MegégetveWhere stories live. Discover now