13.rész

198 13 0
                                    

Zack pov

Zack Silver... igen ez vagyok én. 19 éves és annyit kell tudni rólam, hogy gazdag családból származok. Apám híres ügyvéd aki az évek alatt egyre híresebb lett és sokkal több ügye lett így a családjára nincs ideje. Van egy húgom akit legtöbbször letagadok. Édesanyám a legkedvesebb és annak ellenére, hogy sokat dolgozik még így is szán ránk időt. Egy barátom van aki nem használt ki soha azért mert gazdagok vagyunk. Az ő neve Arnold King. Fiatalabb nálam egyel, de így is megvagyunk. Volt egy balesete és miután visszatért valamit titkolt előttem, furcsán viselkedett. Egyszer követtem a suliba majd rajta kaptam egy sráccal. Volt egy ilyen érzésem, de nem akartam elhinni. Viszont igaz, bevallotta ott helyben, hogy meleg. Köpni-nyelni nem tudtam az agyam zakatolt, hogy mit mondjak majd eszembe jutott mikor még a régi sulimba nekem vallottak szerelmet. Vissza utasítottam a srácot, nincs bajom a melegekkel de mikor már rám nyomulnak az gáz. Megnyugtattam Arnoldot, hogy semmi bajom ezzel és a barátja is aranyosnak tűnik és látszik rajt, hogy full belezúgott Arnoldba.

A napok szépen teltek és már hárman lógtunk majd egyszer csak Simont egy másik sráccal láttuk. Arnold szinte féltékenységi rohamot kapott minden alkalommal mikor az ismeretlen személlyel volt Simon. Egyik pénteki napon elhívtuk magunkkal Simont és az idegent. Ricsi a neve és hát nem olyan rossz ember mint gondoltam volna. Akkor este sokat beszéltem vele, lehet mert részeg voltam vagy csak szimplán jó a társasága. Hirtelen beütött a baj, Arnoldot valami csaj lesmárolta mindenki előtt, majd Simon faggatni kezdte, hogy ki ez és a csaj is ezt tette. Besokallt majd elmenekült. Simonon látszott, hogy mennyire kiakadt és mennyire kétségbe esett. Nem tudtam mit tenni, leblokkoltam. Hárman vissza ültünk az asztalhoz, de már nem volt jó hangulat. Simon egyfolytában hívta Arnoldot, de nem vette fel, én is próbáltam elérni de nekem se sikerült. Pár perc múlva Simon haza ment így Ricsivel ketten maradtunk. Kértünk még néhány rövidet majd a harmadik után nagyon beütött.

                                   - Azt hiszem nem kéne többet inni mert akkor nem jutok haza. - röhögöm el magam és Ricsi is elmosolyodik rajta. Mikor mosolyog gyönyörű arca van, de legtöbbször csak komoly arcot vág.

                                   - Többet kéne mosolyognod ember, jobban áll neked mint a komoly arc. - mondom neki kicsit közelebb hajolva hozzá. Ő is közelebb hajol hozzám, majdnem össze érnek ajkaink.

                                   - Miért mi lesz ha  nem mosolygok? Megbüntetsz? - húzza perverz mosolyra ajkait én meg zavarba jövök tőle majd elkapom a fejem.

                                   - Nem vagyok meleg, hogy ilyeneket tegyek. - morgom az orrom alatt. Kértem magunknak még egy rövidet majd miután megittam haza akartam menni, de a lábaim feladták a szolgálatot és Ricsire estem.

                                   - Hajaj lehet nem kellett volna meginnod azt az egyet. - nevet ki majd felsegít.

                                   - Jobb lesz ha segítek haza jutni. Vagy ha akarod aludj nálam, itt lakok a közelben. - ismét komoly arcot vág én pedig nem tudom levenni szemeimet a gyönyörű sötétbarna szemeiről. Én idióta bele egyeztem, hogy nála alszok, úgy érzem felkínáltam a seggem az ördögnek. 10 perc múlva már Ricsi ágyán voltam elterülve míg ő zuhanyozni ment. A látásom nagyon homályos volt és forgott velem a szoba. Ricsi vissza jött a szobába egy szál boxerbe. A homályos látásom ellenére is jól láttam, hogy mennyire kockás a hasa és milyen izmos keze van. Ruhába ez egyáltalán nem látszódott.

                                    - Te tényleg ilyen izmos vagy vagy csak hallucinálok? - kérdezem nevetve. Oda jön hozzám és végig mér rajtam, megint zavarba hoz.

                                    - Próbáld meg kitalálni. - megfogja a kezem majd hasára rakja. Az arcom szerintem vörösebb a ráknak a színénél is. Az utolsó pár kép ami megmaradt bennem, hogy ajkai az enyémhez értek, majd képszakadás.

     

MegégetveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang