Nem telt el egy perc sem mikor Simon már nyitotta a bejárati ajtót pizsama nadrágban és pulóverben kisétált elém.
- Arnold mi történt? Miért vagy itt? - hangja aggódó volt és kérdései érzelemmel telt volt.
Már folytatni szerette volna kérdéseit amikor hirtelen karját megragadtam és magamhoz húztam, ajkaimat hevesen az övéhez nyomtam és vadul falni kezdtem. Simon nem tolt el, sõt még szorosabban magához húzott és halkan nyögött egyet mikor nyelvem övéhez simult. Nem akartam elszakadni tõle viszont levegõ hiány miatt kicsit hátrébb lépet. Férfiasságom egyre jobban feszült alsónadrágomban és éreztem józan eszemet kezdi beborítani a mámor és kívánat. Nem tudtam mit tegyek, Simon szülei itthon voltak és tudtam ha lesz is valami nem leszek képes uralkodni magamon és Simon alattam fog nyögni és könyörögni a gyönyörért amit nyújtok neki. Így, hogy ilyen dolgok jártak az eszemben még keményebb lettem odalent. Simon arcomat kémlelte és õ is pontosan tudta mi jár a fejemben.
- Mit szeretnél tenni? - hangja nagyon halk volt, de kristály tisztán hallottam
- Mit engedsz meg nekem? - mikor fel tettem a kérdésem egy kicsit közelebb léptem hozzá és arcát vizslattam.
Az utcán lévõ lámpák pont adtak annyi fényt, hogy lássam Simon teljesen elvörösödött. Viszont a válaszától egyszere döbbentem le és szerettem volna röhögni is. Közelebb lépet és csak annyit súgott a fülembe Bármit vagy Akármit.
Több sem kellett nekem megragadtam a karját, de nem túl szorosan mert nem szeretném, hogy valami baja essen. Azt a néhány utcát ami a mi házunk és Simonék háza között van rekord idõ alatt tettük meg. Kulcsomat már út közben a kivettem zsebembõl, hogy ott már ne keljen ezzel bajlódnom. Simon csak erõsen fogta a kezem, hogy tudja tartani hatalmas lépteim. Amint a házhoz értünk ki nyitottam az ajtót és Simont a karjaimba kaptam majd a szobám felé vettem az irányt. Az ágyamhoz érve szinte rá dobtam Simont és egybõl felé másztam. Próbált valamit mondani de ismét ajkaira tapadtam. Már alig bírtam vissza fogni magam és ezt õ is tudta.
+18
Kezem nadrágjába bújtattam és férfiaságát kezdtem kényeztetni amire apró nyögések törtek ki belõle heves csókunk közben. Pulóverétõl hamar meg szabadítottam majd lassan végig csókoltam egész felsõtestét, közben kezem végig csak kényeztette míg ajkaimmal nadrágjához nem értem. Nadrágján keresztül csókoltam meg férfiasságát mire õ teljesen megrándult és a világ leggyönyörûbb nyögése hagyta el ajkait.
- Arnold...- hangja kívánattal teli volt, de szavait nehezen tudta ki mondani. - Kérlek....
ESTÁS LEYENDO
Megégetve
FantasíaA 18 éves Arnold egy balesetben elvesztette a szüleit és ő maga is nagy sérülésekkel, de túl élte. Egy véletlen folytán ismeri meg Simont akit már az első perctől kezdve le vett a lábáról.