3 Nap Után

520 30 4
                                    

Hamar eltelt a 3 nap, nagyon várom már hogy itt legyen Simon és meg ölelhetem

×××

Reggel 7 óra van és már a szemeim ki pattantak a türelmetlenség miatt. Egyre jobban bele szeretek ebbe a bolond gyerekbe. A 3 nap alatt nagyon sokat írogatunk és telefonáltunk, sokszor kérdezte meg nem fáj e valamim és, hogy hogy van Chris. Persze én mindig azt mondtam neki, hogy jól mert nem szeretném, hogy aggódjon értem. Az égések nagyon fájnak a testemen és nem nagyon szeretek a tükörbe magamra nézni, de most muszáj lesz.

Ki keltem az ágyból és azonnal a fürdő felé vettem az irányt ahogy be álltam a zuhany alá és hagytam hogy a vízcseppek versenyezve le érjenek rajtam. Kellemes volt a víz, már nagyjából meg szoktam hogy langyos vízben szabad zuhanyoznom/fürödnöm hiszen ha meleg vízben lennék akkor jobban fájna az egész testem.

Negyed óra múlva sikeresen kész lettem a fürdéssel és hajmosással majd egy szál törölközővel a derekamon sétáltam vissza a szobába.

Mikor be értem meg szárítkoztam és fel öltöztem egy kicsit lazább itthoni de mégis dögös ruhába. Mikor be értem a konyhába Chris egyből magyarázni kezdett valamit amit nem értettem mert nem figyeltem rá.

Miután rá jött, hogy egyáltalán nem figyelek és épp szerelem városába járok rám mosolygott és sóhajtása után vállamra tette kezét amitől egy picit meg riadtam.

- Ugye tudod hogy nincs miért izgulnod? Az a fiú nagyon beléd zúgott.

Viszonoztam mosolyát majd hasam korgása ébresztett rá, hogy ma még nem ettem semmit. Gyors csináltam 2 szendvicset és az asztalhoz ülve majdnem 3 perc alatt meg ettem.

Végezve ezzel fel mentem szobámba és össze pakoltam, hogy azért ne legyen rendetlenség. Elég gyorsan végeztem ezzel is így már nem tudtam mit csináljak türelmetlenségemben.

Pár percig csak feküdtem az ágyban és a plafont nézve gondolkodtam mit is csináljunk Simonnal, amikor egyre perverzebb dolgok jutottak eszembe amitől hát nemességem el kezdett éledezni.

Mivel szerettem volna vissza fogni magam Simon közelébe így arra gondoltam miért is ne könnyítsek magamon. Már épp rá készültem amikor is egy kopogást hallottam az ajtóm mögül. Úgy éreztem meg fogok bolondulni ha nem verhetem ki.

Gyors vissza raktam alsógatyámba majd fel húztam a nadrágom utána pedig ajtót nyitottam. Chris volt az és épp szólni akart hogy meg jött a hercegnőm. Csak egy furcsa morgással és egy grimaszol jeleztem a név nem tetszését amin nagybátyám csak el nevette magát.

Le sétáltam a lépcsőn és egyenest a nappaliba mentem ahol Simon már helyet foglalva ült és nézelődött. Mikor észre vette, hogy őt nézem apró pír jelent meg arcán és látszott a mellkasán, hogy gyorsabban veszi a levegőt.

- Szi...a - dadogja a zavara miatt én pedig mosolyogva közelebb mentem hozzá és meg öleltem majd sikeresen köszöntem neki én is.

- Milyen napod volt? - kérdezem tőle, hogy meg törjem a kínos csendet

- Jó... Neked?

- Nekem is... Mond nem lenne jobb fel menni a szobámba? - ajkam perverz mosolyra húzva, amit ő is észre vette és jobban el vörösödött.

- De... Persze, menjünk

Nem vártam sokat inkább meg indultam a szobám felé, Simon pedig jött utánam mint egy kiskutya. Annyira édesen el van pirulva.

Miután be értünk helyet foglaltunk az ágyamon és be kapcsoltam a tv-t, hogy azért valami elfoglaltság legyen. Próbáltam higgadt maradni Simon közelében, de sajnos ezt férfiasságom igenis meg cáfolta, ugyanis egyre nagyobb lett és jobban látszott a dudor a nadrágomon.

Persze ez elég feltűnő is Sim is észre vette de csak elpirult és látszott rajt, hogy próbál a filmre koncentrálni. Kisebb nagyobb sikerrel. Percekig csak csöndben ültünk egymás mellet míg egy nagy sóhajjal utaltam arra, hogy kezdem nagyon kellemetlenül érzem magam.

Sikeresen észlelte ő is és csillogó szemekkel nézett rám ami csak még jobban feltüzelt. Nehéz volt vissza fogom, hogy ne vesszem rá  magam. Enyhén perverz mosolyra húztam ajkaimat majd kezemet combjára raktam.

Simogatni kezdtem combját amit ő egy jól eső sóhajjal és ki pirult arccal díjazott és ez épp elég volt, hogy jobban fel bátorodjak. Percekig csak csendben ültünk és simogattam a combját, így amikor már nem bírtam tovább meg szólaltam:

                  - Kaphatok belőled kicsit többet?

Kérdésemre csak egy borzasztóan aranyos arcot kaptam ami sikeresen fel vette a pirospaprika színét.
Simon kezdett vissza térni közém és egy apró bólintással kaptam engedélyt.

Na bogyókáim ez most ilyen kicsi rész lett. Próbálok haladni csak sok dolgom van. Azért remélem tetszik és ha bármi kérésetek lenne, hogy mit írjak szívesen veszem figyelembe ❤️❤️❤️

MegégetveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang