-Kaphatok belőled kicsit többet?
Kérdésemre csak egy borzasztóan aranyos arcot kaptam ami sikeresen fel vette a pirospaprika színét. Simon kezdett vissza térni közém és egy apró bólintással kaptam engedélyt.
Abban a pillanatban, hogy meg engedte tudtam, hogy vissza kell fognom magam ha többet szeretnék így lágyan ajkaira csókoltam és nyelvét táncba hívtam. Percek teltek el amikor is levegő hiány miatt el váltunk lihegve és egymás vággyal teli szemeibe néztük. Óvatosan arcát végig simítottam majd apró csókokat leheltem ajkára amit egy nagyobb sóhajjal értékelt.
Csókjaim után pólója alá nyúltam és mellkasát kezdtem simogatni, majd mellbimbójával kezdtem játszani. Apró nyögések jöttek ki csodálatos ajkai közül ami csak bátorított, hogy még többet kényeztessem, így le véve róla pólóját kezdtem nyelvemmel ingerelni bimbóit. Nyelvemmel köröztem, meg szívogattam és persze gyengéden meg harapdáltam.
Szép lassan végig csókoltam mellkasától a nadrágja széléig, majd ott meg álltam és rá pillantottam...vártam, talán arra, hogy ismét engedélyt adjon, vagy csak nem voltam biztos abban, hogy ő is ezt szeretné. Észre is vette, hogy meg álltam így kérdőn nézett rám. Azonban egyikünk sem tudott meg szólalni mert egy ajtó nyitódás zavart meg minket.
Chris zavart mosolyra húzta ajkait majd fejét el fordította.
- Bocs a zavarásért, nem akartam rátok törni. -röhögte el magát majd mikor fel ültünk és Simon fel vette pólóját ránk nézett és folytatta- Kölyök ki jönnél pár percre? Beszélni szeretnék veled.
A mondandója után ki indultam vele, majd ajtóm be csukva mentem le a konyhába. Fel ültem a pultra majd Chris mellém jött és fáradt arccal rám nézett. Ki fújta bent tartott levegőjét és meg törve a csendet bele kezdett rekedtes hangon.
- Figyelj öcsi el kell mennem. Be hívtak dolgozni csak nem szeretnélek itt hagyni. Nem szeretném, hogy bajod legyen. -aggódva néz rám majd egy biztató mosolyt villantok neki és még mielőtt mondhatna valamit meg szólalok. -Ne aggódj miattam van aki vigyázzon rám. - húzom perverz mosolyra ajkaimat. - Igen azt látom. -nevet fel végül ő is és arca meg enyhül.
Pár percig még beszélünk aztán meg indult munkába én meg vissza fel a hercegnőmhöz. Emiatt a név miatt röhögnöm kell és hatalmas mosollyal az arcomon lépek be a szobámba ahol a szekrénynél álló fiúra tekintek és mellé lépek.
A képeket nézi ahol a barátaimmal és szüleimmel vagyok. Nem szívesen nézek azokra a képekre de semmi más emlékem nincs róluk így inkább meg tartottam. Kezemet derekára rakom és magamhoz húzom, csillogó szemekkel néz rám. Látom rajta, hogy bármikor sírni tudna így inkább az ágyhoz vezetem, de először én ülök le és az ölembe húzom, hogy szembe üljön velem.
Percekig csak nézem őt, memorizálom gyönyörű szemeit, selymes haját és csodálatos bőrét. Miután sikeresen abba hagytam vizsgálását magamhoz öleltem jó szorosan és fejemet mellkasához nyomtam majd enyhén gyors szívverését hallgattam. F el néztem rá és apró csókot leheltem ajkaira ami egy heves de érzelmes csókba alakult át, derekát meg fogva emeltem fel és döntöttem el az ágyamba. Felé kerekedtem és nyakán folytattam élvezet nyújtásom amit ő sóhajokkal és nyögésekkel értékelt. Le vettem róla pólóját és nadrágját, majd ő is le vettet rólam ugyan azokat. Végig simított égett felső testemen. Reflex szerűen be feszült testem és enyhén fájdalmas grimaszba ment át az egész, de tűrtem. Láttam szemében, hogy fontos neki, ahogy finoman simogatott egyre jobban meg szoktam és kezdtem el lazulni érintésétől. Abba hagyta tevékenységét, hogy ismét át vehessem az irányítást és újra egybe forrjunk.
+18
Vissza döntöttem az ágyra majd hezitálás nélkül le vándoroltam alsónadrágjához és a ruhán keresztül kezdtem csókolgatni merevedését. Nyögései csak úgy áradtak belőle majd végül nem vártam tovább, le vettem alsóját és hosszán végig nyaltam majd csúcsára csókoltam amitől meg remegett. Lassan be vettem egészét a számba és gyengéden kezdtem szívogatni és nyelvemmel kényeztetni. Hajamba túrt és erősen meg markolta jelezve, hogy nincs sok hátra élvezéséig így abba hagytam farka kényeztetését.
-Fordulj meg kérlek. - értetlenül rám nézett, de tette amit kértem. Szépen meg fordult majd egy perverz mosoly keretébe nyelvemmel bejáratát kezdtem kényeztetni. -Mit csinálsz??? Ez fura érzés Arnold... -meg sem hallva amit beszél hozzám folytatom. Egyik ujjamat óvatosan bele nyomom amitől egy ingen furcsa nyögés hagyta el ajkait. Lassan kezdtem mozgatni benne, hogy meg szokja. Másik kezemmel férfiasságát kényeztettem, hogy el tereljem figyelmét.
Már harmadik ujjam jár benne és egyre nagyobb nyögések hagyják el ajkait amikor is nem bírok tovább várni. Ki húzom ujjaimat és egy könnyebbült sóhaj után enyhén fáradtan nyúlik el ágyon. Derekánál meg fogom és fel húzom úgy hogy kényelmesen el tudjak helyezkedni mögötte.
-Ne félj gyengéd leszek. -puszilok bele nyakába és érzem ahogy teste meg feszül. Férfiasságom hegyét bejáratához illesztem és szép lassan kezdem belé tolni. Nyögése fájóvá változik ami miatt meg ijedek. Meg állok és várom, hogy meg szokja méretem. -Kérlek bírd egy kicsit, jobb lesz nyomok egy csókot nyakára ismét és újra mozogni kezdek.
Vissza fogom magam, hogy ne fájjon neki de eszméletlen jó érzés és nyögései is egyre kéjesebbek. Majd egyik lökésemnél meg találtam amit kerestem és egy perverz mosollyal arcomon kezdtem ugyan ott gyorsabb tempóba lökni. Simon lihegve nyögdös majd ki húzódok belőle és egy mozdulattal hátára fordítom, hogy lássam csodálatos arcát élvezkedés közben.
Át karolva egymást össze fonódva élvezkedünk még végül Simon csókunk közepette erősen magához húz és bele nyögve csókunkba élvez el. Pár lökés után követem példáját majd percekig csak mellkasán pihegve pihenek. Hajamat simogatja amikor meg szólal.
-Nagyon jó érzés volt Arnold. Köszönöm, hogy te vagy az elsőm. - bújik jobban hozzám én viszont le döbbenve fekszek. -én vagyok az elsője??? és hasonló kérdésekkel voltam el foglalva. Majd végül csak azt vettem észre, hogy Simon ölelése el gyengül és halk szuszogás töri meg a szoba csendjét. Le mászok róla be fekszek mellé majd át ölelem és másodperceken belül követem Simon az álom világba.
Na hát ez a rész is el jött. Tudom sok volt a kihagyás és nem hiszem, hogy olyan jó lett ez a rész mint terveztem, de sebaj. Köszönöm az eddigi olvasóimnak és imádlak titeket. ❤️❤️❤️
Ahogy tudom hozom a kövi részt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megégetve
FantasiaA 18 éves Arnold egy balesetben elvesztette a szüleit és ő maga is nagy sérülésekkel, de túl élte. Egy véletlen folytán ismeri meg Simont akit már az első perctől kezdve le vett a lábáról.