Lassan enyhült Simon sírása és rám emelte kisírt, csillogó szemeit, én pedig gyengéden megcsókoltam. Mikor elváltam ajkaitól hátrébb léptem és csak néztem rá. A szívem hevesen vert, majd kiugrott a helyéről. Simon kérdőn néz rám hisz most biztos teljesen össze zavartam.
- Sajnálom... tudom megbántottalak és nem érdemellek meg és most, hogy megcsókoltalak még rosszabbul érzem magam. - nem tudom miért mondom ezeket Simonnak. Miért érzem úgy, hogy ezt kell tennem?
- Simon... . kifújom a bent tartott levegőt, lehunyom a szemem és..... - Szerintem tartsunk szünetet.
Pár másodperc múlva kinyitom a szeme és látom Simon szeme kitágulva és folynak a könnyei. Percekig csak így álltunk majd hirtelen egy csattanás és égető érzést éreztem az arcomon. Csak lefagyva álltam miközben Simon otthagy a szobámba egyedül. Nem voltam képes utána menni pedig akartam, de én mondtam, hogy tartsunk szünetet.... A nap hátralévő részében az arcomat borogattam és filmet néztem.
Hétfő
Reggel a telefonom borzalmas hangjára ébredtem. Lassan felkeltem, majd elvégeztem a reggeli rutinom, felöltöztem és elindultam az iskola felé. A tegnapi pofon szépen ékeskedik az arcomon kék - zöld színekben. Mikor oda értem a suli elé már egyből láttam Zacket és ő épp Ricsivel beszélgetett. Ahogy közeledtem észre vettek, Ricsi arckifejezése egyből megváltozott. Dühös lett és szemmel próbált megölni. Így inkább nem mentem oda, hanem tovább sétáltam és az osztályba mentem. A nap nagyon lassan telt és Zack egyfolytában szuggerált, ha meg rá néztem akkor meg csak értetlenül bólogatott. Amint kicsengettek egyből indultam haza, de az osztályból kilépve bele ütköztem valakibe (szó szerint). Simon volt az ismét, rám nézett a kisírt és karikás szemeivel. A szívem szakadt meg ahogy néztem. Valaki hirtelen elhúzta előlem és védelmező karok közé került. Ricsi védte és előlem, hogy ne bántsam meg még jobban. Kikerültem őket és haza sétáltam. Beérve a házba az ajtónál össze rogytam és elsírtam magam.
-Mit tettem?
ESTÁS LEYENDO
Megégetve
FantasíaA 18 éves Arnold egy balesetben elvesztette a szüleit és ő maga is nagy sérülésekkel, de túl élte. Egy véletlen folytán ismeri meg Simont akit már az első perctől kezdve le vett a lábáról.