Hej chciałam powiedzieć że
kończę tą książkę.... po prostu
znudził mi się gerpol
To znaczy nadal go shipuje ale nie aż tak aby dalej to ciągnąć mogę jedynie skrócić wam to co miałam w planach.Niemcy dowiedział się że Francja zdradza go z Hiszpanią po czym do końca załamał się psychicznie. Polska znalazła pracę w barze jako baranka gdzie znalazła pobitego i upitego Niemca. Zaniosła go do domu gdzie zauwarzyła przesiąknięte krwią bandaże, na zajutrz Niemcy jej wytłumaczył wszystko, psycholog, Franca dostała ochrzan od Polski i Austri. Wycieczka po Europie, Niemcy wraz z P,A,W,USA i R podpalili Notre Dame, nagrywali śmieszne filmiki la śmieszni polscy i rosjanie, Niemcy poczuł sie trochę lepiej i poczuł coś do Polski. W hotelu grali w butelkę gdzie wszyscy dowiedzieli się o związku między Rus i Ame oraz Polska i Niemcy zostali zamknięci w sypialni przez wyzwanie przesłania się ale do niczego nie doszło. Bla bla bla wrócili do domu parę miesięcy minęło Niemcy wyznał miłość Polsce którą odwzajemniła. Trochę czasu upłyneło (nw. nie miałam pomysłu co będzię się działo przez ten czas) Hiszpania zerwał z Francą i zaczoł chodzić z Portugalią (Uuuu kazirka) a Francja z Wielką Brytanią i Polska dowiedziała się o niespodziewanej ciąży z Niemcem. P,N,W,R,Ame,A i U poszli do kina uczcić ciążę Polski na dywizjon 303, po seansie Ukrainą zaczęła kłócić się z Polską (wstaw sensowny powód) przez co Polska uciekła z płaczem wpadając pod tir.
Niemcy i inni kiedy myśleli że udało im się dogonić Polskę zobaczyli tylko wysiadającego kierowcę ciężarówki i Polskę która leżała na drodzę w czerwonej kałuży.
Wezwali karetkę, Polska trafiła na oddział specjalny gdzie inne kraje trzymały Niemca by nic nie zrobił Ukrainie.Gdy się uspokoił doktor zaprosił go do gabinetu by.......
powiedziedzieć że Polska
tego nie przetrwała, zgineła ona i dziecko.Przez następne miesiące Niemcy był w totalnej rozsypce i kilku prób samobójczych aż do jednego zebrania.
UE zgromadziło nawet kraje które nie należą do Uni gdzie miała być poruszona sprawa terytorium Polski.
Pierwsza opcja to była podzielenia terytorium między krajami a druga to dacie życie nowej Polsce.
Niemcy był wkurzony na wszystkich ale podjęto decyzję o powstaniu nowej Polski. Po podpisaniu dokumęrów UE położył je przez wszystkimi zgromadzonymi na ziemię. Niedługo z papierka zaczęły wydobywać się czarno czerwone iskry z których wyłoniła się uskrzydlona postać... którą nie była Polska tylko nowy...lepszy kraj....Zjednoczona Rzeczpospolita Polskiego Narodu
Niemcy chciał przytulić ZRPN lecz opamiętał się wiedząc że to już nie jego Polen. Mijał czas a ZRPN zaczoł zdobywać zaufanie innych. Wszystko się zmieniło gdy jednej nocy zginęły kraje bałtyckie (Litwa, Łotwa, Est),
Ukraina zmieniła się w UPA oraz Irlandia w Księstwo Irlandzkie. Od tej pory zaczęły znikać kraje a podejżane nowe rosły w siłę. Zaczęła się III wojna światowa, pozostałe państwa zaplanowany zasackę na 3 kraję która się udała Ameryka wstał z martwego ciała dawnej Ukrainy które powróciło do swojej poprzedniej formy tak samo jak z zabiją przez Węgry Irlandię. ZRPN z Niemcami nadal walczył, w pewnej chwili ZRPN chwycił za granat i rzucił go w filar stojący przy Niemcu.
Niemcy uniknoł go ale wybuch był tak potężny że betonowe ścianę zaczęły się walić na bohaterów. Niemcy zasłonił twarz po czym otworzyłam je gdy wszystko opadło, zobaczył gliczującego się ZRPN z metalowym prętem przeszywający brzuch.
Podszedł do niego po czym zobaczył flagą ZRPN zmienia się na flagę IIIRzeszy który zaczyna się śmiać i mówić do Niemca "to wszystko ja",
po czym zniknął zostawiając na ciele oryginalne flagi Polski. Niemiec przestraszony chwycił dziewczynę która miała upaść, usiadł na ziemię i położył głowę Polski na jego kolanach. Na to Polska powiedziała:"Heh wiedziałam że będziesz pamiętał"
Pocałowała go i.... odeszła....
Niemcy starał się obudzić Polskę ale zdał sobie sprawę że jest za późno...
Spojżał na świat który był cały w ruinie, pustkowiach i szarości.
Sięgnął po pistolet, wyciągnął ostatni nabój i załadował go.
Przyłożył sobie go do głowę i powiedział wybierając łzy."Teraz będziemy szczęśliwi, bez cierpienia, bez bólu....."
Po czym strzelił....
.
.
.
.
.
.
Nie wszystkie historię kończą się dobrze
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeśli coś się zaczęło trzeba to skończyć....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Takie życie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Koniec
Hej mam nadzieję że ending
był oki...jeżeli ktoś lubi jak pisze i nie zwraca uwagi na shipy zapraszam do nowej książki Kazachstan x Polska.
Too.... dowidzenia mam nadzieję że kiedyś was słodką ma moich książkach :')
CZYTASZ
How can I forgive you - Gerpol
RomanceDLA NASTOLATKÓW ! Moja pierwsza książka UwU. To może być trochę chore (XD)i przed przeczytaniem tego skontaktuj się z lekarzem lub farmacełtą gdyż te opowiadanie może zagrozić twojemu życiu lub zdrowiu ●︿●