🎈|0.1

16 3 0
                                    

Media:Barış

Hiç vakit kaybetmeden yeni evime doğru yola çıktık. Artık ne olursa olsun bugünkü olaydan sonra şaşırmam

🎈🎉🎈

Sonunda yeni evime varmıştım.
Yuh anasını! Bu nasıl ev yani bu evse diğerleri ne?

Derya Hanım: Evet hayatım. Yeni evine hoşgeldin. Hadi içeri girelim.

Beraber içeri girdik. Evin içi mükemmel bir şekilde dizayn edilmişti. Gerçekten hoş ve şık tasarımı olan bir evdi.

Ben eve büyük bir hayranlıkla bakarken Derya Hanım yanında benim yaşlarımda bir erkek ile tekrar yanıma geldi.

Derya Hanım: Bu Barış. Benim oğlum. Senden bir yaş büyük ama Barış'ta 12.sınıfa başlayacak. İyi anlaşacağınızı umuyorum. Barış şimdi sana evi gezdirecek. Daha sonra kahvaltı için gelirsiniz.

Aybüke: Tamam Yağmur Hanım

Derya Hanım: Hayatım bana lütfen hanım deme. Derya Abla de. İstersen Derya anne de diyebilirsin.

Aybüke: Peki Derya abla

Barış ile beraber evi gezmeye başladık. İlk olarak benim odamı gösterdi.

Barış: Bak güzelim,burası senin odan. İstediğin zaman kendi zevkine uygun olarak döşeyebilirsin. Anladınmı?

Aybüke: Anladım

-Barış: Öyleyse evin diğer kısımlarını kendin gezersin. Çünkü şuan çok açımda.

Bunları dedikten sonra arkasını döndü ve yürümeye başladı. Oha bu nasıl bir öküzlüktür? Ama şuan yapmam gereken şey bu koca evde kaybolmamak için peşinden gitmekti.

Aybüke: Bekle! Bende geliyorum

🎈🎉🎈

Derya Hanım: Evi ne çabuk gezdiniz?

Barış: Evet anne,çok çabuk gezdik.dimi Aybüke?

Aybüke: Evet çok çabuk gezdik.

Dişlerimi sıkıyordum. Sırf Derya ablanın oğlu diye buna katlanmam gerekecekti.

Yemek masasındaki yerime oturdum.
Herkes kendi tabağına yiyecek almaya başlamıştı,tabiki bende.

Daha önce hiç görmediğim yiyecekler vardı masada. Hepsinden tattım tabiki.

🎈🎉🎈

Barış: Kraliçem ben dışarı çıkıyorum,arkadaşlarla buluşacağız.

Derya: Bekle! Aybüke de seninle gelecek. Bizde o sırada Aybüke'nin kimlik ve okul işleri ile ilgileniriz.

Barış: Oluur,hiç fark etmez. Gelsin bakalım

Barış gevşek bir şekilde sırıtıp dışarı çıktı. Bende arkasından gittim.

Onun arabasına,evet evet şahsi arabasına binip bilmediğim bir yere gittik.

🎈🎉🎈

Vardığımızda lüks bir kafeye geldiğimizi anladım. İçeriye girdiğimizde bir masada oturan kız ve erkek bize el salladı. Aman aman erkek çokmu yakışıklı ne? Aslında yanımdaki gevşeğin arkadaşlarından pek bir ümidim yok ama neyse.

M.H.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin