1 hetet kihagytam a suliból miután lelőttem a csatlóst. Nash rendszeresen bejárt, de nem szólunk egymáshoz.. fáj... de keménynek kell lennem előtte. Adamal mindent rendben, átszokott jönni suli után, és elmeséli mi volt. Hát 1 hétig rólam beszéltek, és ha most bemegyek akkor is fognak. Anya hulla fáradt folyton dolgozik..És a húgom..hát. Sokszor volt kórházba egyre rosszabb az állapota, de még mindig jön velem.
Mai ruha:
Meg egy fekete magassarkú.
Smink:
Mondhatni egy átlagos nap. Reggeleztünk aztán elindultunk. Nasht is én vittem meg a lányokat is. Mi lányok elkezdtünk beszélgetni.
-Halljátok, ma talizok egy irtó helyes fiúval-közölte izgatottan Lisa. Itt Nash is felfigyelt..tudtam én hogy érez valamit iránta.
-Hogy hívják?.kérdeztem kíváncsian miközben lefékeztem a sulinál. Mindenki minket figyelt. Ch..jól is teszik.
-Edward és nagyon cuki. Rose figyelj ide. Nem lesz semmi baj mi itt vagyunk ha valaki bántani fog-vette komolyra Lisa és Mia bólintott. Kiszálltunk a kocsiból mindenki minket nézett.
-Nash kérlek állj meg-közöltem határozottan. A lányok távolabb megvártak minket, míg mindenki ránk figyelt.
-Jól láttam, hogy érdekel az, hogy Lisa randizik?-kérdeztem tőle határozottan. Ő csak lehajtotta a fejét. Oda mentem és átöleltem, kicsit később de viszonozta.
-Szerezd meg Nash, ne hagyd hogy el menjen. Ha kell segítek.
-Úgyse jönne össze velem, hisz tudja hogy miket csináltam-mondta bánatosan.
-Tudom, hogy szeret. Majd segítek. Felcsillant a szeme, és bólintott majd félve de megölelt. Bementünk a suliba mindenki minket nézett kikerekedett szemmel.
-Mivan mit bámultok?-kérdeztem emelt hanggal.
-Hogy hogy itt vagy?-kérdezte egy bátor fiú.
-Úgy hogy bejárok iskolába? Az előző héten dolgom volt-közöltem szárazon. Közbe szembe jött velem Adam, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Bementünk az osztályba a testőrök jöttek velünk.
-Szia ribi-jött hozzám Kim-csúnya dolog volt az amit tettél. Ezért megfizetsz-közölte és nekem ugrott. Én letereltem, kiszedtem pár haját, na akkor már mindenki bejött. Engem Adam fogott le, a másikat egy tanár.
-Tudod ki a ribi te szemétláda. Néztél te tükörbe mióta megszülettél? Mi bajod van ha?-közöltem mérgesen, és közbe erősebben fogott Adam meg a lányok is.
-Miért kell neked minden helyes palit elvenni mih? Adam hozzám tartozik te utcasarki.
-Jól jegyezd meg, hogy ő hozzám tartozik, és nem fogom elengedni mert szeretem. Ha nem felel meg így jártál életem. Utána még veszekedtünk.
Véget ért a mai nap, és hazamentünk. A húgom otthon volt, most anya vigyázott rá. Felmentünk Adamal a szobába és ami történt az legyen a mi dolgunk ;)
Bocsi, hogy ilyen rö
YOU ARE READING
A Maffia feje (BEFEJEZETT)
Teen FictionRose eddig az iskolában királynő volt. De hírtelen kapott egy hírt.. Vajon elfogadja az ajánlatot? Vajon meg mindig királynő marad az iskolában? Olvass bele 😉