59

1.1K 50 2
                                    

FOLYTATÁS:

-Mentem suliba...remélem addigra nem leszel itt-majd ráköptem..tudom gusztusos de nem érdekelt.. A többiek jöttek utánam, majd kikérdeztek..

-Már tegnap este jöttek...és akkor találkoztam velük.. azt hittem elhányom magam. Persze azt akarom, hogy anya boldog legyen de nekem ő nem szimpatikus.. Reggel is falták egymást.. Richárdnak nem tetszett, ahogy fel vagyok öltözve, jah és a terhességem se tetszett...akkor ugrottam  neki a vitának..

-Na nee-mondták egyszerre-ez egy gyökér..hisz egy gyerek van benned...-mondták.. Én csak bólintottam... Egész nap szar kedvem volt, mindenkivel bunkó voltam, óráról kiküldtek de nem érdekelt... El kell tünnie..innen de gyorsan..

Suli után:

Mikor haza értünk mondták a lányok, hogy bármi van mehetek hozzájuk, megköszöntem majd elindultunk be Nashel.. Becsaptam az ajtót...tudják megjött a vihar.. Ott voltak a konyhába, engem figyeltek, én csak leültem a kanapára, majd bekapcsoltam a tévét...aha csak kapcsoltam volna, mert ráültem valamire... Kihúztam magam alól...és nahát... egy melltartó, ami az anyámé.. Még Nash is kikerekedett szemmel nézte azt a tárgyat.. Felálltam, de anyu elém állt..

-Engedj, nem akarlak bántani-mondtam a fogaim közül sziszegve..

-Rose-mondta remegve-kérlek-mondtam zokogva... Hirtelen elengedett, és a padlóra esett, de én utána kaptam... Oda jött volna Rich, de nem engedtem..

-Anya..hé anya-mondtam neki halkan-semmi baj-mondtam neki könnyezve... Nash jött segíteni, Rich meg aggódva nézte..hánynom kell... 

-Kérlek..fontos vagy nekem, de nem akarok választani köztetek...pár hónapja együtt vagyunk, nem akartam neked szólni, csak ha végleges lesz-mondta szipogva...

-Nem haragudtam volna, anya tényleg... De hogy a picim kritizálja az nem állapot...

-Tudom, akartam is vele beszélni, de nem hallgat rám...

-Majd rám hallgat-mondtam majd felálltam... Megfogtam a nyakát, majd a fejéhez tettem a pisztolyt...

-  Ha kritizálni mered a picim, akkor véged megértetted? És ha anyum megbántod...halott vagy. Maffiáról nem beszélsz és ennyi... Levegőnek foglak nézni és nem szólsz hozzám-vártam amíg bólint egyet, majd elengedtem... Megöleltem anyut, majd felmentem beszélni a lányokkal és így aludtam el...

A Maffia feje (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora