Durva este

2.7K 85 4
                                    

Folytatás!

-Nem Rose nem csinálom meg, ezt vissza fogod kapni.

-De, de Lisa. Nyugi nem lesz baj, tuti kényelmes

-Gyerünk Lisa, ülj oda bele aztán puszild meg. A játék végégig ott maradsz.

-Utállak Rose-mondta "komolyan,,

-Én is szeretlek baba-mondtam neki nevetve. Lisa beleült Nash ölébe aki zavarba volt az elején, aztán Lisa súgott valamit a fülébe és megnyugodott.

-Matt fvm?-kérdezte Lisa

-Merek, nem vagyok gyáva.

-Akkor énekeld el Liamnek a csirke dalt. Volt minden hülyeség, és persze, hogy a játékot nekem kellet végszónak befejezni.

- Rose fvm.

-Végszónak felelek-mondtam.

-Van tetkód, és ha nincs akarsz?-kérdezte Carl.

-Még nincsen, ugyanis holnap megyek oda, és jöhettek velem ha akartok. Lehet csinálok még egy pct.-vigyorogtam

Holnap 3 megyünk a tetkóshoz. Carl, Nash és Lisa.

-Hugi, hány pcd van?

-Mindkét fülem tele van, plussz köldök pc, meg nyelv. Megmutattam őket és mondta , hogy akkor neki is kell.

-Amugy Lisának is van, köldök meg fül. Még a nagyon elején én beszéltem rá. A kézfején henna van de lehet holnapra rábeszélem a nyelv pcre meg a tetkóra.

-Kitudja lehet megtetszik-mondta Lisa.

Szombat:

Felkeltem boldogan, ugyanis anyu megengedte hogy legyen tetkóm. 

Ruha:

Mentem a szobámba, ugyanis hogy Lisa meg Nash az ágyamba aludjanak a kanapén aludtam és kihoztam a cuccom. De ami a szobámba volt, lesokkolt. Nash és Lisa csókolóztak. Miután megláttak egyből szétváltak és magyarázkodni kezdtek.

-Sz-a öhm izé ez nem az aminek látszik-kezdte Lisa majdnem sírva-kh-érlek ne haragudj rám Rose.

-Teljesen igaza van, az én hibám-mondta Nash. Folytattál volna de közbeszóltam.

-Álljatok meg. 1. semmi bajom, nem haragszok senkire csak kicsit lesokkolt, 2. én csak örülök nektek, de nem szeretnék ilyen hamar keresztszülő lenni és kérlek ne az én ágyamba 3. olyan cukik vagytok, 4. nyugodj meg Lisa.-mondtam , Lisa felállt és ,megölelt Nash meg csak mosolygott én meg bólintottam.

-Azt hittem elveszítelek-szipogott Lisa- istenem nem bírtam volna.

-Miért veszítettél volna el? Én már tegnap is szurkoltam nektek, csak ma szar időpontba érkeztem a szobába. Nyugi, és ma este ahogy érzem lányos napot tartunk és mindent elmondasz. Később Nashel beszélek. Nah, tubicáim gyerünk öltözni.

Egész úton fogták egymás kezét, és olyan cukik voltak.

Tetkósnál:

-Helló Rose. Mi újság?-kérdezte Jacob.

-Hello Jac, kéne 2 tetkó meg egy pc nekem, barátnőm meg majd eldönti mit akar. Na meg a fiúk a kisérők.

Van egy az egyik vállamtól a másikig így néz ki:

A Maffia feje (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now