FOLYTATÁS:
Megtorpant, szuper ő is másképp emlékszik rám chh..
-R-o-o-ss-e?-kérdezte félénken nehogy rossz nevet mondjon.
-Ó drágalátos Daniel. Ennyit változtam volna?-kérdeztem ördögien.
-Öhm..honnan ismeritek egymást?-kérdezte Adam
-Sehonnan, csak régebben jóba voltunk-mondta gyorsan Daniel nehogy megszólaljak..
-Jajj, ne szépíts rajta. Egy általánosban jártunk és engem ott is tiszteltek.. Szerelmet vallottál nekem, de elutasítottalak, és beégettelek az egész iskola előtt.. Féltél suliba jönni. De látom izmosabb lettél-mondtam..
-Igen az lettem, és tudd már nem érdekelsz-mondta magabiztosan.
-Boldog vagyok-mondtam ki és lejött Sophie. Egyből oda szaladt hozzá így felkaptam az ölembe, így a mellem megemelkedett. Egyből észre vette Daniel...
-Nos khm.. van barátod?-kérdezte csábosan.
-Nehogy azt hidd hogy érdekelsz-mondtam gonoszan-és igen van, majd rá néztem Camre, majd mellém jött és megcsókolt.
-És ez a te gyereked?-kerekedett ki a szeme
-Ő a nővérem te paraszt-mondta a húgom.. Huu de nagy szája lett. Utána elment egyből Daniel.. Adam rá nézett a húgomra, de ő egyből hozzám bújt.. Én csak gúnyosan rá mosolyogtam
-Szóval akkor nem engeded a közelembe-mondta gúnyosan.
-Minek? Hogy rosszat tanuljon tőled? Cam mellett jobb helye lesz-mondtam neki. Majd elmentünk fürödni és mindenki jól érezte magát..
SZERDA:
Reggel mire kelltem? Adam haza hozott este egy r*bancot, és mit hallok? Na azt már tudni fogjátok.
Ruhám:
Smink:
Mindenki lent ült a konyhába, még Sophiem is, mindenki könyörögve nézett rám.
-Mióta megy?-kérdeztem unottan.
-5 órája folyamatosan.
-De sokáig bírja, hát most megszívja-mondtam keményen. Beléptem a szobába a kis csajt leszedtem róla nagy nehezen, majd levittem hozzánk, ittam egy kortyot majd kidobtam az utcára. Nem érdekelt hogy nincs rajta ruha.. És most lejött Adam, mérgesen.
-Miért?-kérdezte feszülten.
-Miért? Miért?-kezdtem hisztérikusan-mert itt van egy majd 8 éves gyerek azért. Miért? Mert majdnem 5 órája ezt lehetett hallgatni. Jah, és mert idegesített mindenkit. És te egy nagy hímringyó lettél.. Ennyi-mondtam szemébe. Eltelt a nap..és ma lefeküdtem Cammel... No részlet!!!!
KÖVETKEZŐ NAP:
A tegnapi ruhát vettem fel, 0 sminkkel mert nem volt kedvem. Lent mindenki reggelizett ..
-Jó hangosak voltatok-jegyezte meg Cal.
-Mert nekik lehet-mondta gúnyosan Adam.
-És? Nem minden nap csináltuk mint te. Ha nem tetszik dugd fel magadnak az irigységet-mondtam szét tárt karokkal. Mindenkinek kikerekedett a szeme
-Most mivan?-kérdeztem ilyedten..
-Én csak viccnek szántam-mondta Cal..
-Tényleg megtörtént?-kérdezte. Én csak bólintottam. A lányok elkezdtek síkítani örömükben és a nyakamba ugrottak. A fiúk csak figyeltek minket furcsálva.
-Nehogy azt higyjétek, hogy szűz voltam eddig. Dehogy, nem kell felkapni a vizet-mondtam nyugodtan.
-Gyerünk felfelé-mondták a lányok, sikítozva. Én csak nevetve bólintottam. Elkezdtem meséli, de nem részletesen..
-Öhm.. védekeztetek?-kérdezték. Én itt megálltam. Basszus, én ilyedten megráztam a fejem.
-Tablettát szedsz?
-Dehogy. BAZDMEG-mondtam ordítva.
-HÉÉ NYUGI. TESZTELJÜK-mondták a lányok-főzünk tojást jó? Héé nyugi-mondták. én már sírtam. Mi lesz velem
VOUS LISEZ
A Maffia feje (BEFEJEZETT)
Roman pour AdolescentsRose eddig az iskolában királynő volt. De hírtelen kapott egy hírt.. Vajon elfogadja az ajánlatot? Vajon meg mindig királynő marad az iskolában? Olvass bele 😉