2 nap telt el. 2 nap. Épp hogy változott valami. Éjjelente sír, de már sajnos kevesebbet eszik. Néha sétálgat de sokszor össze esik mert gyenge. Voltunk a kórházba,de mindig azt mondják, hogy egyen sokan. Kössz, sokra megyek vele.
Ruha:
Smink:
Meg egy fekete magassarkú. Anya többet van itthon, mert nagyon fáradt, ugyan is most már tényleg könyvelő lett, és rengeteget dolgozik. Sophit még mindig cipelnem kell, nem mindig hajlandó letenni. A suliba autóval mentünk, és most gyalogolni próbált Sophie.
-Szegény miért nem tud járni?-kérdezte Alex, és mindenki türelmesen figyelt.
-Sajnos egyre kevesebbet eszik, ezért gyengébb lett. Voltunk kórházban, csak azt mondják hogy egyen sokat. De nem érek el vele semmit-sóhajtottam. A cicababák valamit suttogtak egymás között, aztán mindegyik gúnyosan erre fordult. Nem tetszett nekem ez. Hirtelen jött az hogy elém lépett egy csatlós, kitépte a kezemből a húgom, és az ablakhoz emelte, de nem nyitotta ki.
-Azonnal add vissza a húgomat-kiabáltam neki. Mattra néztem, ő csak bólintott. Elővettem a fegyvert. Csak nevetett rajta.
-Azt hiszed beveszem hogy igazi a fegyvered? Buborékot fúj vagy mih?-nevetett össze a többivel. Húgi nem tudott kiszabadulni tőlük, muszáj valamit csinálnom.
-Hát persze, hallgasd meg-kiabáltam neki. Bele lőttem egyet a falba, ő kikerekedett szemmel nézett rám.
-Adam menj-kiabáltam neki. Oda szaladt a húgomhoz és kivitte a lányok mentek vele mert nem tudna elbánni egy 7 évessel. Közel mentem a csatlóshoz és lelőttem. Intettem Mattnak így elhúzta onnan. Csak az osztály látta, és behúzott nyakkal figyeltek.
-Ha erről bárki is szólni mer, meghal-közöltem szépen.
Végeztem az órákkal aztán haza jöttem. Sophie aludt rajtam, és a végén én is elaludtam.
Hello! Ez most egy rövid rész lett, de remélem tetszik:)
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Maffia feje (BEFEJEZETT)
Ficção AdolescenteRose eddig az iskolában királynő volt. De hírtelen kapott egy hírt.. Vajon elfogadja az ajánlatot? Vajon meg mindig királynő marad az iskolában? Olvass bele 😉