Szombat:
Végre szombat....de közel sem lett olyan nyugodt mint hittem...Kezdjük az elejéről.. Mikor leértem ott volt az egész család...plussz Lisa... Vörös szemek, beesett arc...mi baja lehet?
-Jó reggelt mindenkinek...Lisa hogy hogy itt vagy? Mi a baj?-mentem oda egyből hozzá, megöleltem és elsírta magát... Nyugtattam kicsit, aztán eltávolodott...
-Kérlek ne haragudj...nem akartam..kérlek-könyörgött nekem...
-Életem..mi a baj? Gyere felmegyünk a szobába, te is Nash gyerünk-mondtam parancsoló hangnemben.. Felértünk a szobába, bezártam az ajtót, biztos ami biztos, ki ne menjenek innen... 5 perc múlva se szólaltak meg csak Lisa szipogását lehetett hallgatni....
-Figyeljetek...valamit mondjatok, mert így nem tudok reagálni-kezdtem bele de közbe szólt Lisa..
-Nos-köhögött egyet-ugye, jól éreztük magunkat Nashel...majd ízé lefeküdtünk-figyelte az arcom, én meg figyelmesen hallgattam-és nem használt óvszert-egyből rá néztem Nashre-és terhes vagyok-hadarta el gyorsan, én meg sikítottam egy rövidet. Nem lehetett leolvasni az érzelmet az arcomról... Nem tudom, hogy örülnöm kéne-e vagy sem...De az a lényeg hogy támogassam Lisat....nehéz lesz neki.. Én túl vagyok egy kis részén de nah..
-Hogy lehettél ilyen felelőtlen-kiabáltam rá Nashra, egyből összerezzent-nektek kéne figyelni az ilyenekről. Cam is nem tudom mit képzelt amikor nem védekezett, komolyan mondom. Ilyenkor sose gondoltok ránk-ordítottam rá, majd Lisahoz fordultam, ő is megijedt-Lisa-kezdtem nyugodtan-téged pedig támogatlak mindenben, és segítek amiben csak tudok-öleltem meg, ő meg elkezdett sírni..
-Annyira szeretlek, köszönöm-zokogta-mesélsz kicsit milyen lesz?-kérdezte kíváncsian.
-Persze...viszont ne sírj annyit mert árthat a babának...Ne stresszeld magad, próbálj meg minél nyugodtabb legyél. Érzékeny leszel pár ételre, de nem lesz annyira rossz ez a dolog.. Néha menned kell hányni este, nem kell megijedni..-kezdtem, és estig elbeszélgettünk.. Viszont Nash-t még leszúrtam egyszer...majd így aludtunk el..
YOU ARE READING
A Maffia feje (BEFEJEZETT)
Teen FictionRose eddig az iskolában királynő volt. De hírtelen kapott egy hírt.. Vajon elfogadja az ajánlatot? Vajon meg mindig királynő marad az iskolában? Olvass bele 😉