FOLYTATÁS:
-Életem, nem mutatnak semmit sem a tesztek-mondta sajnálva anya.
-MI?-kiabáltam, Lisa odajött megölelni, Mia pedig nyugtatott
-Figyelj, még nem megyünk el orvoshoz. Hátha csak elrontottad a hasad és az a baj oké? Figyelj nyugi-mondta anyum. Én csak bólogattam
-Jóh, nyugi nem lesz semmi baj-mondtam magamnak.. Mi lesz akkor ha terhes leszek?
-Most menjetek aludni, nehéz nap volt ez-mondta anyum fáradtan. Bólintottunk majd elaludtunk..
KÖVETKEZŐ NAP:
Felkeltem, kedvtelenül, belenéztem a tükörbe, borzasztóan néztem ki..
Ruhám:
Smink, mert azt muszáj volt felkennem:
Lementem, mindenki reggelizett..
-Jó reggelt-köszöntem halkan. Ők is köszöntek. A konyhába voltak és a konyhába van tükör. Oda álltam oldalasan, majd megfogtam a hasam. Kicsit lejjebb húztam a szoknyám. Hátha látok valami változást..Majd sóhajtottam és leültem a többiekhez..akik engem figyeltek.
-Mi a reggeli?-kérdeztem halkan..
-Rántotta-mondta anyum. Mikor meghallottam oda mentem az asztalnak annak a részére ahol van. Elkapott a hányinger szaladhattam a mosdóba.. Miután végeztem kiöblítettem a számat.., majd vissza mentem. A lányok megöleltek, és Nash is..Csend lett, és Cam szólalt meg.
-Ha terhes leszel, én nem fogok segíteni-mondta halkan. Mindenkinek elkerekedett a szeme, majd folytatta-ne értsd félre, szeretlek mindennél jobban.DE egy gyerekre nem állok készen-mondta semleges hangon.
-Szerinted én készen állok rá?-mondtam emelt hangon-úgy nézek ki? Még csak 10.-es vagyok élni szeretném az életem. De tudod mit? Már csak azért is várom hogy kiderüljön. Ha terhes leszek, nem fogsz a gyerekem közelébe menni, egy újjal nem fogsz hozzá érni-mondtam fenyegetően.
-Rendben, szeretlek-mondta halkan.
-Jah, és ne értsd félre, szakítok. De ne értsd félre-mondtam halkan. Utána kiviharzott az ajtón. Hirtelen érzékeny lettem, elkezdtem könnyezni, aztán nevettem, majd abba hagytam és anyura néztem hogy mondjon vmit.
-Hangulatingadozásod van kislányom-mondta anyum.
-Az szar. Én nem tudom elhinni hogy lehet egy gyerek fejlődik bennem. Egyszerűen nekem nem lehet ilyen hamar gyerekem-mondtam csalódottan.
-Van abortusz-mondta halkan Nash.
-Nem! Nem lesz annyi erőm hogy egy csöppséget elvetessem, aki ráadásul az enyém. Ha terhes vagyok...
2 HÉT MÚLVA:
Mi történt 2 hét alatt? Nem sok minden..ch.. Nem tudjuk, még az igazságot, nem merek orvoshoz menni. Sokszor vagyok rosszul, de akkor mindig segítenek. A suliba csak akkor szólalok meg ha kell, esetleg sokszor van hangulatingadozásom is.. De nézzük a jelent..
Éppen irodalom volt és kicsengettek. Bejött egy nem várt személy.. Cam..
-Mit akarsz?-kérdeztem semleges hangon. Megnézte a hasam..
-Nőtt a hasad-jegyezte meg.. Igen.. elméletileg "híztam" kicsit.. Jah, vagy egy gyerek van bennem. Tök egyforma..
-Közöd?-kérdeztem
-Ő az enyém. És törődni fogok vele-mondta ellent nem tűrő hangon.
-Tévedsz. Ő az enyém, és nem fogsz törődni vele. Keresek majd valakit neki, aki mellettem lesz. Nem érdekelsz, lemondhatsz róla -mondtam ordibálva. Utána elment.. Rajz óra lett. A hasamra tettem a kezem.éreztem valami mocorgást. Megrúgott.. Elkezdtem sírni, bömböltem az órán.. Kérdezte a tanár mi a baj, én csak sr
KAMU SEDANG MEMBACA
A Maffia feje (BEFEJEZETT)
Fiksi RemajaRose eddig az iskolában királynő volt. De hírtelen kapott egy hírt.. Vajon elfogadja az ajánlatot? Vajon meg mindig királynő marad az iskolában? Olvass bele 😉