43

1.4K 53 0
                                    

FOLYTATÁS:

-2 hét? Ennyit adsz? Hát látom nem ismersz. Na idefigyelj. Én ezt a kapcsolatot nem fogom tönkre tenni. És neked pedig meg tiltom hogy a húgommal találkozz. Meg ismeri majd Camyt és szeretni fogja-mondtam emelt hangon.

-Ő nem olyan amilyennek látod, ő más. Előtted adja a jót-mondta feszülten.

-Ismered?-kérdeztem, ő csak intett-na látod. Nem tudod milyen, és én tudom. És hidd el, nem sajnállak. Elszúrtad ennyit érsz-mondtam a kezemmel hadonászva. Oda jött es egy pofont akart adni, de Cam elkapta a kezét.

-Ezt te sem gondoltad komolyan ugye?-kérdezte Cam feszülve. Végül le engedte a kezét.

-Jól jegyzed meg. Egy utolsó r*banc vagy-mondta a szemembe. Megpofoztam, majd ki viharzott a szobából. A lányokra néztem. Oda adták a cigimet, és gyorsan meggyújtottam. Mindenki kikerekedett szemmel nézett. Mélyen bele szívtam. Jól esett.

-Most mivan? Amikor feszült vagyok akkor muszáj különben szét verek mindent-mondtam nyugodtabban. Bólintottak.

-Rose-kezdte James, és én oda figyeltem-ne hidd el amit mondott. Nem vagy r*banc egyeltalán-mondta halkan.

-Köszönöm-mondtam mosolyogva. Oda mentem hozzá megöleltem, majd Cam-et megcsókoltam- Nah, go aludni, holnap új nap-mondtam fáradtan..

KEDD:

Ordítozásra kelltem fel. Cam nem volt mellettem.. jahj mi lehet lent..

Ruha:

Smink:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Smink:

Ehhez egy fekete 20 cm magassarkút vettem fel :) imádom ezt a szettet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ehhez egy fekete 20 cm magassarkút vettem fel :) imádom ezt a szettet. Nah menjünk le.. Amikor le értem mindenki csendbe volt, és engem nézett. Cam oda jött hozzám, majd megcsókolt.

-Mi ez a nagy veszekedés?-kérdeztem őket. Félre álltak, majd megláttam egy igaz r*bancot, aki szó szerint egy alig takaró fehérneműbe van, és Adam lábán ül.

-Ahha, mindent értek. Na életem virágszála. Menj öltözz fel normálisan, aztán mehetsz a dolgodra-mondtam mosolyogva neki. Ő rám nézett, majd felállt.

-Kicsim, ne te mondd meg mit csináljak-mondta gúnyosan.

-Életem eltévedtél este? Úgy tudom te vagy nálunk egy oszt.kiránduláson. Adam haza hozott, megfektetett és ennyi vagy. Tele vagy szilikonnal, és mindjárt kiesik a melled-mondtam emeltebb hangon-szóval most felmész, felöltözöl, és elmész-mondtam tagolva a mondatot. Ő csak bólintott, majd én is.

-Ezt nem tudtátok elintézni?-kérdeztem. Ők csak nemet intettem. Majd lejött a lány és el is ment. Én csak mosolyogtam. Jöhetett Adam.. felállt majd elém állt.

-Gratulálok! Találták magadnak egy pasit, vannak barátnőid és szép vagy. Hallgatnak rád, mi is kell neked még?-mondta gúnyosan.

-Egy korona a fejemre. És köszönöm az elismerést eddig is tudtam milyen vagyok-mondtam gúnyosan. Utána eltelt a nap. Ettünk majd filmeztünk..Majd elaludtunk

A Maffia feje (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora