0.0

3.3K 239 690
                                    

Başlangıç tarihinizi alabilir miyim?

17.09.2019

the dawn will not spread the brightest light If there is no darkness

Arabadan iner inmez babam beklemeden gaza basmıştı. Bu hareketine sadece göz devirmiştim. Alışmıştım artık. Yıllardır okulun ilk günü okula bırakır son günü de alırdı. Aylarca aramaz, sormazdı.

Daha fazla okulun önünde beklemeyerek ilerlemeye başladım. Tanıdık bir yüz var mı diye etrafa bakıyordum. Banklardan birinde kızıl bir kafa görünce gülümsedim. Adımlarımı banka doğru yönlendirdim. Yanına varınca henüz beni fark etmemişti. Hemen arkasından sarılarak yanağına bir öpücük kondurdum.

"Beni özledin mi Chaeyoung-ah?"

Gülerek banktan kalktı ve kollarını bana doladı.

"Özlemez olur muyum Lisa-ah?"

Şu üç aylık saçma tatilde en çok onu özlemiştim. Jennie bunu duysa beni boğabilirdi ama gerçek buydu.

Sarılmamıza son vererek Chae'nin karsışına oturdum.

"Diğer kızlar nerede Chae?"

"Jennie, Jimin'leydi. Muhtemelen soyunma odasında üç ayın özlemini gideriyorlardır."

Söylediği şeye kahkaha atmıştım. Haklıydı, büyük ihtimalle şuan soyunma odasından inleme sesleri geliyordu.

Fark edememiştim, arkadaşımın bu cümleyi kurarken ki kırgınlığını fark edememiştim.

"Peki ya jisoo?"

"O bugün gelmeyeceğini söyledi. Abisi ile zaman geçireceklermiş."

Kim Woo-bin aklıma gelince içimden soğuk bir ürperti geçti. Jisoo ne kadar neşeli ve samimi kızsa abisi ise tam tersiydi. Öz kardeş değillerdi, Jisoo evlatlıktı ama ailesine fazlasıyla düşkündü.

"Peki anlat bakalım yazın nasıl geçti?"

Sorduğum soruyla heyecanla tüm yazını anlatmaya başladı. Anlaşılan benim aksine birilerinin yazı güzel geçmişti.

Bu anılar aklıma geldikçe şunu fark etmiştim. Park Chaeyoung iyi bir oyuncuydu.

+++

Jimin, Jennie ve ben kantinde oturmuş sohbet ediyorduk.
Daha doğrusu Jimin kafasını telefona gömmüş bir şeyler yapıyordu.Öğle arasıydı ve neredeyse tüm okul buradaydı.Jennie bana tatilde gittiği ülkeleri ve yaptığı alışverişleri anlatıyordu. Kim Jennie'nin modaya ve gezmeye ayrı bir düşkünlüğü vardı.

Chae ise bir işi olduğunu söyleyip gitmişti. Merak etmiştim fakat sormamıştım. Daha sonra mutlaka sorardım.

"Lisa bu yıl benim oda arkadaşım olmak ister misin?"

Jennie'nin teklifini ret etmek durumunda kalmıştım. Yatılı okulda okuyorduk ve ikişer kişilik odalarda kalırdık. Bu okula başladığımdan beri Chae ile kalırdım ve bundan memnumdum. Chaeyoung ile birbirimize daha yakındık. Diğer kızlar da çok yakın arkadaşlarımdı fakat Chae'nin yeri ayrıydı.

"Üzgünüm Jennie, Chae ile sözleştik."

Jennie söylediklerime göz devirdi.

"Hiç şaşırmadım. Siz zaten ayrı bir yakınsınız. Grup içinde grup kurmuşsunuz." deyip, trip attı.

Trip atınca ayrı bir tatlı oluyordu. Kedi gözleri daha sinirli bakıyor. Dolgun dudakları büzülüyordu. Tombul yanaklarını saymıyordum bile.

BLOODY ROSE| ROSÈ  ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin