0.6

1.1K 156 72
                                    

Geçmiş

Genç kız arkadaşları ile oturmuş dedikodu yapıyordu. Okula yeni gelen çocukların ne kadar yakışıklı oldukları ile ilgiliydi konuşmaları fakat onların yakışıklılığı kendisinin zerre umrunda değildi. Onun kalbinde sadece bir kişi vardı ve o kişi herkesten yakışıklıydı onun için.

"Sen ne diyorsun Chae? Sence de Bang Chan çok karizmatik değil mi?"

Arkadaşının sözleriyle daldığı hayal aleminden çıkmıştı genç kız.

"Bence Hyunjin daha yakışıklı." Diyerek söze atıldı Jennie.

"Hayır, Bang Chan!"

Chaeyoung lafa karışma isteğiyle doldu.

"Senin sevgilin var Lisa. Ortalık yerde böyle konuşma. Jungkook'un kulağına giderse iyi şeyler olmaz."

Lisa dudaklarını büzüp oturduğu yerde sindi.

"Jungkook ve tipik kıskançlıkları." Diye konuştu Jennie.

"Bazen fazla oluyor." diyerek mırıldandı Lisa.

"O seni çok seviyor. Ne kadar şanslı olduğunun farkında mısın?" dedi Chaeyoung.

Zira kendisi o kadar şanslı değildi. Sürekli dilediği şey Jimin'in onu bir gün sevmesiydi. Ve Tanrı onun bu dileğini kabul etmişti. Fakat her şeyin bir bedeli vardı.

"Haklısın Chae. Gerçekten şanslıyım."

O an dakikalardır birisiyle mesajlaşan Jisoo kafasını kaldırdı ve sohbete katıldı.

"Evet, çok şanslısın Lisa. Aşkını özgür bir şekilde yaşayabiliyorsun."

Jisoo'nun bu sözlerinden dolayı hepsinin aklına merak hüküm sürmüştü. Kim Jisoo'nun hayatında biri vardı ,buna eminlerdi fakat Jisoo şiddetle bunu ret ediyordu. Bir keresinde Lisa, Jisoo'nun telefonunu karıştırmıştı fakat hiçbir şey bulamamıştı. Üstüne Jisoo'ya yakalanmış ve epey bir azar yemişti.

"Unnie kiminle mesajlaşıyorsun sen? Yoksa sevgilin mi?"

Jisoo kaşlarını çatıp sertçe konuştu.

"Sana kaç kere sevgilim yok dedim Lisa?!"

Jisoo'nun bağırmasıyla ortam birden gerildi. Lisa'nın dudaklarında yalancı bir gülümseme belirdi. Kırılmıştı fakat belli edemezdi. Onun bu duruma kırıldığını anlayan Chaeyoung elini arkadaşının omzuna koyup ona gülümsedi. Lisa'da ona gülümsedi. Bu seferki içten bir gülümsemeydi.

Gergin ortamı dağıtmak isteyen Jennie "Chanyeol bugün Chae'nin sırasına gül ve çikolata bıraktı. Ne kadar romantik değil mi? Chae ise gülü ve çikolatayı ona geri verdi. Tam bir odunsun Chae."

Jennie'nin söylenmeleri ile masadaki gerginlik kayboldu ve yerini kıkırdamalara bıraktı.

Kızlar böyle kıkırdaşadururken. Masalarına yaklaşan iki genci fark edemediler. Genç adamlar sevgililerini görmek için kızların yanına gidiyordu. Jungkook yanına oturduğu sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük koymuştu. Buna kimse şaşırmamıştı fakat Park Jimin'in Kim Jennie'yi öpmesi herkesi şaşırtmıştı.

Lisa heyecanla konuşmuştu.

"Omo~ Jennie unnie'yi mi öptün sen?"

"Sevgilimi öpmem seni neden şaşırtıyor Lisa?" Park Jimin bu sözleri sırıtan bir yüz ifadesiyle söylemişti.

"Tebrikler çocuklar. Sizin adınıza çok sevindim." Jisoo içten bir şekilde konuştu.

"Çok tatlı bir çift olmuşsunuz!" Jungkook'a dönerek tekrar konuştu Lisa. "Sence de öyle değil mi sevgilim?"

Jungkook sevgilisinin eline kısa bir öpücük kondurdu ve konuştu.

"Bizden sonra evet."

Park Jimin o sırada elinde olan kalem kutusunu en yakın arkadaşına fırlattı.

"Tavşana bak 'bizden sonra''ymış." Eliyle sevgilisini gösterdi ve "Şu kedi suratlı kızdan kim daha tatlı olabilir?" deyince herkes kıkırdadı. Bir kişi hariç Park Chaeyoung. Zira kendisi kalbindeki dayanılmaz acı ile meşguldü.

"Sen neden bir şey demiyorsun Chae? Yoksa sevinmedin mi?"

Chaeyoung kendini zorlayarak konuştu.

"Ah hayır, unnie. Sizin adınıza sevindim. Sadece midem bulanıyor. Lavaboya gitmem gerek."

"Seninle gelme mi ister misin?" dedi Jisoo.

"Hayır, gerek yok unnie."

Yalanına iki kişi inanmamıştı. Park Jimin ve Jeon Jungkook. Jimin, Chaeyoung'un onu sevdiğini biliyordu fakat umursamıyordu. Jungkook'un ise o gün ilk kez içine şüphe tohumları düşmüştü. Şüphelerinde haklı da çıkmıştı. O günden sonra Jeon Jungkook, Park Chaeyoung'a elinden geldiğince destek olmuştu. Park Chaeyoung'un olmayan abisi olmuştu.

O gün Chaeyoung'un kötü kaderinin başlangıcıydı ve bu kader onun ölümüne kadar son bulmayacaktı.

O gün Chaeyoung'un kötü kaderinin başlangıcıydı ve bu kader onun ölümüne kadar son bulmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Liskook koymasam olmaz❤❤Sanırım yeni bölüm yazarken en sevdiğim kısım gif ve fotoğraf koyabilmek💕Bu bölümde stay olduğumdan dolayı birazcık stray kids eklemiş olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Liskook koymasam olmaz❤❤
Sanırım yeni bölüm yazarken en sevdiğim kısım gif ve fotoğraf koyabilmek💕
Bu bölümde stay olduğumdan dolayı birazcık stray kids eklemiş olabilirim. Ve desteklerinden dolayı jenjenrubyjen ve diğer kızlara teşekkür ederim 🖤🖤
Bu arada medyayı izlemenizi tavsiye ederim.

Sınır: 5 oy

BLOODY ROSE| ROSÈ  ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin