4. Bolum Beklenmedikten Ceza

205 21 16
                                    

Erwin levi in pesinden odadan cikti. " beni bu kadar kolay basindan savabilecegini saniyorsan cok yaniliyorsun!"

Levi arkasina bile bakmamisti. Fakat kolunda hissettigi ani bir hisle arkasina dondu bir an. Erwin onu kolundan sikica tutmustu.  Yuzundeki ifade levi a cok tanidik geldi.

FLASH BACK

Kucuk Levi korkmustu hic korkmadigi kadar. Haydutlardan biri yavasca ona yaklasti.

"Korkma kucuk velet canini cok yakmayacagim  sadece 35 tane kemigin kirilmis kadar aciyacak o kadar."

Siritiyordu. Tum acimasizligiyla.  Levi savunmasiz bedeniyle adamdan kacinmaya kendini bir seylerin arkasina atmaya cabaliyordu fakat nafileydi. Adam ondan kat kat guclu ve hizliydi. O an kendine soz verdi. Buyugunde bu adamdan cok daha guclu olacakti!

O korkunc gecenin ardindan surekli o adamin yuzunu kabuslarinda gordu.

FLASH BACK SON

Erwin levi yi kendine dogru cekti. Levi nin kalbi hizlanmisti. Biran erwin duyacak diye korktu. Erwin onu kararlilikla asagi kata surukledi.

"Benimle geliyorsun."

Ilginc bir duygu hissediyordu bu o gunku korkumuydu? HAYIR! arada bir fark var. Ama levi farki bir turlu anlayamiyordu. Bu adamin ifadesinin arkasindaki seyin saf kotulukten baska bir sey oldugunu anlayamiyordu. Cunku hic tatmamisti aski! Ya da oyle saniyordu. Henuz.

Bodrum kapisinin onune geldiklerinde erwin durdu. Aklinda birsey kalmis gibiydi. Sonra levi a bakti. Buraya ona hakettigi cezayi vermeye getirmisti ama yuzune bakinca bu istegi bir anda sonuverdi. Nedense acimisti onun icin. Yine de bir cezadan vazgececek degildi.

"Sana ceza verecegimi soylemistim bay ACKERMAN"

"Napicaksin tuvalet mi temizleticeksin?" diye alay etti levi.

Erwin in yuzune gulumseme yayildi. "Ben seninle ozel olarak ilgilenmeyi planlamistim." Dedi.

Levi bir an duraksayip bunlari dusundu
"Bunlar ne anlama geliyor erwin!?"

Erwin bodrumun kapisini acip levi i iceri itti. Levi in ufak bedeni yagmurda savrulan bir yaprak gibi yerle butunlesti.

Erwin iceri girip kapiyi arkasindan kilitlediginde levi henuz yerden kalkmisti.
Anlamaz gozlerle bakiyordu.

Erwin levi a yaklasip onun yuzunu kendi yuzune bakmasi icin cenesinde tutup  kaldirdi.

Buraya kadar ona kotu bir ceza vermek icin getirmisti ama bu kucuk adamin yuzunu boyle yakindan gorunce aklina yapabilecek tek sey geliyordu. Hafifce onu opmeye yeltendi

Bir anda dudaklarinin arasindaki mesafe azalirken diger yandan levi in yuregi hop ediyordu. Hem korkuyor hem heyecanlaniyordu ama yuzundeki ifadeyi degistirmiyordu.

Dudaklari bir oldugunda levi hic bir karsi koyma istegi hissetmedi. Beyni ona bu genis omuzlu adami itmeyi soylesede kalbi tam aksini soyluyordu ve levi kalbinin sesini dinledi.

Erwin levi in kolunu sikica kavradi o kadar sıktı ki levi kolunda izinin cikacagini biliyordu. Erwin onu sertce arkadaki duvara yapistirdiginda levi hic bir sey yapamamisti.

Levi dusunuyordu bu nasil bir cezaydi boyle. Onun tek bildigi ceza yontemi dayak yemekti. Ama bu cok daha aci vermisti. Yuzune bir yumruk yemeyi tercih ederdi.

Erwin levi i serbest biraktigi anda levi dizleri ustune coktu ve anlamsizca yere bakmaya basladi.

"Sana bu gunluk bu kadar ceza yeter. Uslu dur yoksa tekrar cezanin tadina bakmak zorunda kalirsin..." dedi erwin hafifce.

●●●

Ertesi gun levi hala bunlari aklindan cikaramadan yatakta debelenip duruyordu. Ona karsi olan hisleri karma karisik olmustu. Artik ondan nefret ettiginden bile emin degildi. Hanji bir tuhaflik oldugunu anlamisti. Levi in yanina parmak uclarinda yaklasti.

"levi bir sorun mu var cok huzursuz gorunuyorsun." Dedi sessizce hatta fisildamisti.

Levi hanji ye goz ucuyla baktiktan sonra ona sormaya karar verdi belki o bilirdi tum bunlarin anlamini. Her seyi uzun uzun anlatti su "ceza" bolumu haric.

Hanji onu ciddiyetle dinlemis olmasina ramen bir anda kendini tutamayip kahkahalar atmaya basladi. Levi onu sertce durttugunde hanji ancak kendine gelebilmisti.

"Bu kadar komik olan ne dort goz?!" Diye hirladi levi.

"Sen baya baya asik olmussun  komutan erwin e haha haha hahha hahaa"

Hanji yerlere yatarak gulmeye baslamisti. Levi ask kelimesini ilk defa duymamisti fakat ilk defa hissediyordu. Buna ilk basta inanmamisti. Ask ve nefret arasinda o kadar ince bir cizgi vardi ki...

"Ne yani benim onun gibi bir serefsize asik oldugumu mu soylemeye calisiyorsun!" Levi adeta gurlemisti.

Hanji kendini sonunda toparladiginda
"Bu kadar gulmemin sebebi komutan erwin e asik olman degil hatta umrumda degil. Yalnizca seni kendime benzettim." Dedi.

"Ne demeye calisiyorsun dort goz?" Levi gercekten merakla sormustu.

"Bende titanlardan bu denli nefret ederken bir anda kendimi onlarla bu kadar ic ice buldumda ondan... kendini yipratmayi birak da erwin e ondan hoslandigini soyle..." dedi siritarak. 

DEVAM EDECEK

Arkadaslar bu bolumu yazarken ellerim tir tir titredi ah zavalli levi im neyse bolumu begenmeyi ve yorum yapmayi unutmayinnnn....;)

Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin