5. Bolum Gokyuzunde Bulusmak

165 23 7
                                    

Erwinin gozunden

Erwin calisma odasinda evraklarini topluyordu. Disarida kuslar civildiyordu erwin kulak verdi.

Beklenmeden Levi iceri girdi. Kapiyi calmamisti her zamanki gibi. Gozlerinden bir sorun varmış gibi gözüküyordu.

"Erwin..." dedi. Uzun bir belirsizligin ardindan. Yavasca erwin e yaklasiyordu. Erwin hafifce ona dondu. Levi Sonunda erwin in  yanina vardiginda sikica boynuna sarildi. Erwin in koca bedenin yaninda onun ki kucucuk kalmisti adeta.

Erwin ne oldugunu anlamamis bir sekilde oda levi a karsilik verdi.

Levi hafifce kizarmisti. Erwin bunu gorunce yuzunde tatli bir gulumseme olusmaya basladi.

"Neyin var ACKERMAN?" Erwin bunu tatli bir tiniyla soylemisti.

"Bunca zaman özgürlüğü gökyüzünde aramakla hata yapmışım Halbuki yanıbaşımdaymış sın"  Bunu soyledigi sirada levi kollarini gevsetmis erwin in ucsuz bucaksiz bir gokyuzunu andiran gozlerinde seyre dalmisti.

"Bunca zaman özgürlüğü gökyüzünde aramakla hata yapmışım Halbuki yanıbaşımdaymış sın"  Bunu soyledigi sirada levi kollarini gevsetmis erwin in ucsuz bucaksiz bir gokyuzunu andiran gozlerinde seyre dalmisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU GUNUN SABAHI

Levi soka ugramisti ona asik oldugunu kabul etmek istemiyordu. Kendisini daglara taslara vurmak geciyordu icinden. Hanji onu seyrediyordu. Bir cevap bekliyor muydu umrunda degildi.

Acaba hanji ye onunla öpüştüklerinide anlatsam mıydı? Belki de ona yardımcı olabilir. Sonuçta oda az çok ona benziyordu. kendisini onda bulabiliyordu empati yapmıştı onunla.

Levi sessizliği bozmaya karar verdi. Yapacagi sey bir hata olabilirdi ama umursamıyordu artık. bu güzel bir hataydı belli ki aynı onun gözleri gibi ama yasak olan bir hata. Yasak olması ne kadar güzel güzel olduğunu asla değiştirmeyecekti tüm özgürlüğü, gökyüzünün bütün renklerini onda bulmuştu zaten dahasına da ihtiyaci yoktu.

Levi her şeyi ve her şeyi anlattı. Öpüştüklerini bile. Hanji onu pur dikkat dinliyordu.

Hanji sonunda konustu. " Bak levicim bu soyledigime iyi kulak ver. Bir delinin bile seni opmesine izin ver ama bir opucugun seni delirtmesine izin verme. " dedi.

Levi durdu ve bu sozleri aklindan tekrar etti. Delirmis miydi bu opucukle. hanji hakli olabilir miydi?! Kafasi daha cok karisti. Bu hissettigi ask miydi bilmiyordu cunku daha once hic ask yasamamisti.

Sessiz kalmayi yegledi. Karar vermisti. Erwin e soyleyecekti. Artik sonuclari umrunda degildi. Hayatimda her seyi kaybettim zaten gokyuzunu de kaybetsem ne olacak ki?...

ERWIN IN ODASI

Erwin hafifce gulumsedi. Yavasca levi i kendine dogru cekti.

"Pekala... Hadi bu anı bozmayalim."

Erwin levi i kucagina oturttu. Erwin in guclu kollari o ufacik bedenini sarip sarmaladi.

Levi ne kadar zamandir boyle durduklarini bilmiyordu, umursamiyordu da. Erwin de bu şekilde gerçekten çok iyi hissediyordu. Bu anı bozmak istemiyordu fakat ona söylemesi gereken önemli bir şey vardı. Bunu söylemek için daha fazla bekleyemezdi.

Hafifce leviyi kollarını uzaklaştırdı. Onun Yüzüne ve daha sonra gozlerine baktı.

" bir haftalığına göreve çıkıyorum bunu söylemek gerçekten çok zor fakat söylemem gerekiyor tatlim. Geri dönemeyebilirim gerçekten çok tehlikeli bir görev bu. Duvarın dışına uzun bir sefere cikacagiz."

Levi beyninden vurulmusa dondu. Ne diyecegini bilemedi. Erwinsiz bir hafta onun icin bir omurdu. Ustelik onu sonsuza kadar kaybetme tehlikesi de vardi. Deger verdigi bir seyi daha kaybedemezdi. Bu onu yikardi.

Dusunsenize gokyuzunu gormeden kac gun yasayabilirsizin ki. O yillarca yasamisti ama bir kere bulunca onsuz devam etmek nasil olur hayal edemiyordu...

DEVAM EDECEK

Ufff heycanlandim acaba ne olacak levi erwinsiz ne yapar kiii...;) begenmeyi unutmayinnnn.

Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin