8. Bolum Sovalye

129 14 19
                                    

Titan erwin'i yakaladi ve onu sikica tuttu ve havaya kaldirdi.

Titan adeta onunla alay edermis gibi kikirdama sesleri cikariyordu. Yuzunde alayci bir gulumseme vardi. Goz bebekleri kucuktu ve afiyetle yemegine bakiyordu. On bes metre diye tahmin etti Erwin. Koca bir bolugu yok ettigine gore anormal olmaliydi.

Erwin'in artik hic bir sansi yoktu oleceginden emindi. Titanin o koca ellerinin arasinda son bulan bir hayat daha...

Yagmur ardindan bir yapraktan damlayan o su tanecigi gibi olume dogru gidiyordu, hareket dahi edemiyorken.

'Acaba levi...'diye dusundu... 'o ne yapiyordur? Onun icin endiseleniyor mudur ya da yine her zamanki gibi soguk kanli bir sekilde kavga mi ediyordur?'

Erwin bunu asla ogrenemeyecekti. Onun kucagina oturmus, onu sevdigi soyledigi o ani hatirladi. O pamugu andiran beyaz teni kipkirmizi olmustu.

Su hayatta pisman olacagi bir sey olsa oda levi'yi daha once bulamamak olurdu. Baska pismanligi yoktu.

Gozlerini kapatip kaderine razi geldi. Cesitli kahramanliklar yapip şerefiyle olen arkadaslariyla ayni kaderi paylasiyordu. Bunca zaman onlarin yerinde olmadigi icin sukretsede onlara sonsuz saygi duyuyordu. Simdide biri onun yerine kendisi öldugu icin sukredecekti.

Ama melekler yine onu yuzustu birakti. Onun ozgurluge ulasmasini istemiyorlardi.

Erwin gozlerini sim siki yumdu ama bir anda kendini yere dogru hizla duserken buldu. Titan onu birakmisti. Bu ani hareketin sebebi neydi diye merak etti ve gozlerini fal tasi gibi acti.

Bu... buu MIKE! Onu kurtarmisti. Titani kesmisti. Havada suzuluyordu, batan gunesin isiklari saclarinda dans ediyordu.

 Havada suzuluyordu, batan gunesin isiklari saclarinda dans ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erwin dengesini toplamaliydi yoksa yere cakilacakti. Bu hicte onurlu bir olum olmazdi ama mike erwin'i havada yakaladi ve yere indirdi.

"NE YAPTIGINI SANIYORSUN?" Mike gercekten kizmis gibiydi.

"DIKKAT ETSENE BE BIR DE KOMUTAN OLUCAKSIN!" diye hirladi mike. "OLECEKTIN."

Erwin'in olmesi neden mike'i bu kadar ilgilendiriyordu ki ona neydi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erwin'in olmesi neden mike'i bu kadar ilgilendiriyordu ki ona neydi?

Yine ozgurluge karisamamisti.

"be-ben ozur dilerim..." erwin mike'in o ofke dolu bakislarina karsilik verememisti.

Yere indiklerinde erwin hala mike'in kollarindaydi. "Artik birakabilirsin."

Mike ona kacamak bir bakis attiktan sonra onu yere birakti. Erwin'in ayaklari yine yere degince levi'i hatirladi. Bunlari ona anlatincaki yuz ifadesini merak etti. Acaba korkar miydi? Heyecanlanir miydi? Ya da mike gibi ofke dolu bir sekilde mi bakardi?

"Bir daha boyle sorumsuz olma. Liderimiz sensin. Eger sen boyle bilincsiz olursan askerlerden bir sey bekleme bile." Mike hala nutuk cekiyordu.

Bu olaydan sonra erwin mike'a iyiden iyiye isinmisti. Mike da olanlari hepten unutmus erwin'e yaklasmaya baslamisti.

LEVI

Asker kogusa resmen daldi. Iceri girisi bir olum haberi yayiyordu. Levi'nin kalbi duracak gibi oldu.

Neden bu kadar heyecanlanmisti ki? Bunun olacagini biliyordu. kendini hazirlamisti. Zaten kimi sevse kaybetmisti.

Asker hizla isimleri okumaya basladi. Onunda bundan memnun olmadigi her halinden belliydi. Levi heyecanla bekliyor bu sirada tirnaklarini kemiriyor, ellerini yumruk yapip sıkıyordu kan gitmeyene kadar. Gozlerini belertmis bekliyordu, terliyordu. O kadar cok terlemisti ki alnindan sular damliyordu. Kalbi hizlandi, hizlandi ve hizlandi.

Asker listenin sonuna geldiginde erwin'in nami duyulmamisti.

Levi kisa bir oh cekti. Yasiyordu erwin. Hala onunla ayni toprak parcasi uzerinde yuruyor ayni gokyuzune bakiyordu. Kalbi atmaya devam ediyordu... bir yerlerde...

Levi sandalyede iyice gerildigini fark etti. Neden boyle olmustu, neden ona bu kadar deger veriyordu? bu sinirlerini bozuyordu. Ama onu sevmeye devam etmek istiyordu.

ERWIN

5. Gunun gun batimiydi. Gunes sonunda batmisti. Mola vaktiydi. Erwin mike'in yanini bos bulduguna sevinirek yanina yerlesti.

"Sey ben tesekkur etmek istedim... Gecen gun olanlar icin uzgunum. Gercekten sorumsuz davrandim..." erwin bunu uzgun bir edayla soyledi.

"Bos ver artik onemi yok. Sonucta yasiyorsun. Bu kadari yeterli." diye karsilik verdi mike. Sabahki ofkesinden eser yoktu. Yavasca erwin'e dogru egildi. Burnunu ensesine yaklastirip... onu koklamaya EVET..! Koklamaya basladi.

Erwin bu hareketini ilk defa gormesede bu cok tuhaf gelmisti o an

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erwin bu hareketini ilk defa gormesede bu cok tuhaf gelmisti o an. Birazcik geriye dogru gitmeye cabalasada mike onu belinden sikica kavramisti.

"Mike?!" sesinde korkmus bir ifade vardi.

"Senin koruyucu sovalyen olmak istiyorum..." dedi mike. Sesi hala cok ciddiydi. Erwin'den bir cevap beklermiscesine bakti.

Erwin kizarmisti. Simdi levi'in yerinde o vardi ve onun yerine mike.

EEVVVVEEEET UFF ASK UCGENI MI GORUYORUMMM.

BEGENMEYI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 😘

Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin