Ertesi gun hersey normal gibiydi ama levi in erwin den ilk ayrilisiydi.
Levi sabah hic zorlanmadigi kadar zorlanarak kalkti. Iste bu onun omrundeki ilk en buyuk ayrilisti. Bu gun kuslar mutlu sarkilarini birakmis adeta bir olum sarkisi fisildiyorlardi. Disaridaki ruzgar bile sanki onunla alay edercesine sessizdi.
Sonunda levi o tanidik sesle kalkmayi basardi. Bu erwin di onun herseyi!!! Gidiyordu.
Ayrılmadan önce son kez görmek istedi erwin leviyi. Onun gözlerine son bir kere bakmak ve ne kadar değerli olduğunu düşünmek istedi. Çünkü belki de bu onun son seferiydi geri dönmeyebilirdi.
Leviyi uykusunda yakalamayı unmuştu fakat uyanmıştı bile. Ona son bir öpücük kondurup sessize gitmeyi dilerdi. Boylece aci cekmesini engellemis olurdu. Keşke öyle olabilseydi. Keşke biraz erken gelseydi.
Levi onu gorunce bir anda ayagiya firladi. Soyleyecek soz yoktu. Ne derse desin bu onun yuregindeki yarayi daha cok desecek gibiydi.
"Ben... gidiyorum levi... sana gorusuruz demeye geldim..." dedi erwin.
"GERCEKTEN GERI GELECEK MISIN!!!?? SOZ VEREBILIR MISIN!!!" Levi erwin in kasli kollarini kavradi ve onu sarsti. Cok korkuyordu onu kaybetmekten.
"Soz veriyorum..." dedi erwin bu sozu sadece onu rahatlatmak icin soylemis bile olsa buna inanmak istiyordu. CUNKU YASAMAK ISTIYORDU! levi i daha cok gormek istiyordu. Aynisi istisnasiz levi icinde gecerliydi.
Artik bunun ustune soylenecek bir sey kalmamisti. Erwin hafifce kapiya yoneldi. Son bir kere levi a goz atti. Sonrada cekip gitti iste.
Levi in kalbi sizliyordu. Keske biraz daha erken davransaydi kendisine ve ona, hislerini itiraf etme konusunda. Ama bu imkansiz gozukuyordu. Cunku sevdigini bile ancak fark edebilmisti.
ERWININ GOZUNDEN
Beyni ona dur desede ayaklari onu disariya goturuyordu. Gitmek icinden gelmesede. Sonunda cikisa ulastiginda havanin bu gun kapali oldugunu fark etti. Bulutlar bile onun yasini tutyordu.
Erwin muhtemelen geri donmeyecekti. Hayir. Fazla bile yasamisti. Ama boyle acimasiz bir son onun icin fazla melankolikti.
Ertesi gun erwin duvarin disina cok da uzak olmayan bir mesafeye ulasmislardiki simdiden 30 kayip vermislerdi bile. Erwin onlardan biri olmadigi icin sevinsede bu onu vicdanina bir dalga gibi vurmustu.
Hava iyice kararinca bir yagmurdur suregelen basladi. Oyle bir yagiyordu ki erwin parmak uclarina kadar islanmisti. Isin daha da kotusu kisa bir sure molanin ardinadan ona da mola denirse tabi. Her an titan korkusuyla gecen bir surenin ardindan atla sefere devam ediyorlardi.
LEVIIN GOZUNDEN
Onun gidisinin uzerinden tam bir gun gecmisti. Yani gunes bir defa dogmus ve yine batmisti. Hava kapaliydi. Yagmur bardaktan bosalircasina yagiyordu.
Levi yagmura alisik degildi yer alti dunyasindayken yagmur yagdiginda her yer bir gole donusurdu onun bildigi yagmur bir tek buydu. Ama burada durum cok farkliydi . Bulutlar onun icin agliyor gibiydi.
Her an bir mektup bekliyordu. Onun olum haberi uzerine.
ERWININ GOZUNDEN
sonunda o gun gelip catti. Erwin yine normal bi gune kalktigini saniyordu halbuki. Bu gun yagmur biraz dinmisti. Bulutlar kendilerinde odun vermesede yagmur durmus yerini bir sessizlige birakmisti.
Yine bir sefer sirasinda erwin en sag kanatta kendi bolugunu komuta ederken bir tuhaflik oldugunu sezdi yandaki bolukten hic ses cikmiyordu simdiye kadar cevrenin temiz oldugu hakkinda sinyal dumanini ateslemeleri gerekirdi. Ama hic ses seda cikmiyordu. Yoksa.. HEPSI OLMUS MUYDU!
Erwin o an bunlari dusunmek bile istemedi. Gozunun onune arkadaslarinin yarisi yenmis bedenleri canlaninca iyice tedirgin oldu.
Bu tedirginlik erwin in mantikli dusunmesine de engel olmustu. Oylesine ki son hiz yaklasmakta olan titani fark edemedi.
Titan agaclarin arasindan kendisini gosterdi ve kendini erwin in uzerine dogru firlatti. Erwin in titani fark edince artik cok gecti...
LEVIIN GOZUNDEN
Tam iki gun olmustu. Levi icindeki boslugu resmen hissediyordu. Artik tamamen yalniz kaldigina emin olmustu. Yagmur bile onu yalniz birakmisti. Artik onun yerine aglayan bulutlar bile yoktu.
O an Icine bir kusku dustu. gercekten icinden bir sey koptu. Ve sonsuzluga karisti...
UFFF COK HEYECANLI NE OLDU ACABA LEVI VE ERWINE NE OLACAK YOKSA BIR DAHA BERABER OLAMAYCAKLAR MII...
AMA BENIM PONCIK KALBIM BUNU KALDIRAMAZBEGENMEYI VE YORUM YAPMAYI OZELLIKLEDE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~
FanfictionLevi çok kritik bir anda... Bu adam levi gibi bir lağım faresine parlak gökyüzünü gösterebilir mi? Ya levi kendini bu adama aşık olmuş bir şekilde bulursa ne olur? ILK ATTACK ON TITAN EVRENINDE GECEN ERURI FANFICI duvarindisi #1