Sonunda bir haftalik sefer sona ermisti. Bazilari olmus bazilari yaralanmis bazilari ise kalmisti. Erwin ve Mike sansli olan kesimdendi. Sansliydilar cunku bu kesim sefere giden askerlerin yalnizca onda birini olusturuyordu. Ikisi de yara almadan seferi tamamlamislardi. Simdi duvara doneceklerdi.
Erwin yeni gune gozlerini acti. Cok erken uyanmalari sartti cunku gun isigiyla beraber titanlar da harekete gecerdi. Hava henuz karanlikti.
Erwin kendini cok degisik bir pozisyonda buldu. Tum askerler birbirine yakin uyurdu ki acil bir durumda birbirlerini savunabilsinlerdi ama yaninda yatan Mike ile gereginden fazla yakin olduklarini fark etti.
Erwinin kafasi Mike in omzundaydi ve ona sariliyordu. Bunu idrak edince hizlica dogruldu. Mike da uyanmisti.
"Ne yapiyorsun?!" diye haykirdi erwin.
Mike ona anlamsizca bakip "Gece gelip omzuma yerlesen senden baskasi degildi Erwin SMITH. Sana sormaliyim." diye uykulu bir sekilde cevap verdi.
Erwin boyle oldugunu hic sanmiyordu. Ona inanamadi. Gozlerini kacirdi. Oyle bir sey yapmis olamam herhalde degil mi diye dusundu. Ama mike in saka yapar gibi bir tavri yoktu. Gayet ciddiydi ve ona ciddiyetle bakiyordu.
"Bir dahaki sefere insanlara sarilmadan once onlarinda rizasini alsan iyi edersin."dedi mike alayla ve siritarak bakiyordu.
Erwin utandi. "Ruyamda falan gormusumdur." Diyerek sacmaladi utancindan.
Mike guldu "dalga geciyorum bana istedigin zaman sarilabilirsin." Dedi ve erwinin alnina dusen percemi uzanarak kulaginin arkasina atip yanagini oksadi.
Erwinin orada oldugunu henuz fark ettigi hanji seslendi. "Orada ne karistiriyorsunuz bilmiyorum ama hava aydinlanmadan hazırlanıp gitmemiz şart. Erwin seninle bir şey konuşmam gerekiyor bir ara hatırlat. Ozel bir sey." dedi.
Erwin boyle yakalanmis olmaktan utanc duydu. Yanagini mike dan kurtardi ve ayagiya kalkti. Bir an once levinin yanina gitmek ona kavusmak istiyordu.
BIR SURE SONRA
Yine duvarın içindelerdi işte o kafese yine girmişlerdi özgürlüklerini her ne kadar ellerinden alsa da o duvar onlar için bir güvenlik kaynağıydı O yüzden ona sitem etmek belki de çok anlamsız bir şeydi yine de insan engel olamıyordu işte o duvardan nefret etmekten alıkoyamıyordu kendini. O kadar ruhsuz gözüküyordu ki duvar ona hoş duygular beslemek neredeyse imkansızdı.
Ruhsuz demişken Erwinin aklına Levinin ondan ayrıldığı günkü yüz ifadesi geldi. Ona kavuşacağı için içerisinde kelebekler uçuştu heyecanlandı kendisine son zamanlarda Neler oluyordu hiç anlamıyordu böyle biri degildi geçmişte daha sert biriydi duygularıni daha iyi kontrol ederdi duygusallıktan da uzaktı ama şimdi kendisini tanıyamıyordu bunun suçlusu Mike olmalıydı. Derin bir nefes aldı ve kendisini sakinleştirdi.
Duvarda henüz acemi olduğu için sefere gelmeyen askerler kalmıştı. Atlarla binaya geri döndüklerinde onlar karşıladı bölüğü.
Levi da onlarin arasindaydi. Gozleri erwin i ariyordu. Onu gorememe korkusu icinde oylece gergin bekliyordu. Gozleri bir saga bir sola bakiyordu.
Sonra gordu onu gokyuzunu... onu gordugu an bir anda yine her yer aydinlandi gibi hissetti levi. O karamsar bulutlar yok olmustu...
Levi nin dizlerinin bagi cozuldu. Erwinde sonunda onu fark edebilmisti.
Attan indi aceleyle ve leviye dogru kosmaya basladi. Levi de yerinde duramazdi o da ona dogru kosmaya basladi. Sonunda bulustuklarda erwin ona sikica sarildi o kadar siki sarildiki levi bir an bogulucak diye korktu.
Levide ona karsilik verdi. Gozlerini sim siki yummustu. "Hic donmeyeceksin sanmistim..."dedi "bir daha hic gitme beni burda birakma"
levi bunlari soylerken kendinden hic taviz vermemis sertligini koruyordu ama erwin onun sesindeki o incecik ve neredeyse fark edilmesi imkansiz tonu fark etmisti.
"Bir daha asla" diye karsilik verdi erwin.
Erwin ozgurlugun o sarhos edici tatliligini tattiktan sonra bile onun icin kafesine geri donmustu...
Arkadaslarr bolumlere birazcik yorum yaparsaniz cok sevinirimmm 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~
FanfictionLevi çok kritik bir anda... Bu adam levi gibi bir lağım faresine parlak gökyüzünü gösterebilir mi? Ya levi kendini bu adama aşık olmuş bir şekilde bulursa ne olur? ILK ATTACK ON TITAN EVRENINDE GECEN ERURI FANFICI duvarindisi #1