2. Bölüm Gözlerinde Sarhoş Olmak

321 30 18
                                    

O gunun uzerinden bir hafta gecmisti. Levi artik resmen kesif birligindeydi. 

Sisli bir sabahti levi hemen erwin in yanina yollandi. Hizli, sitem dolu adimlarla ilerliyordu. Icinden pekte hos olmayan kufurler mirildandiktan sonra sonunda erwin in odasina ulasti.

Bunca yolu kendine guvenle gelmis olmasina ragmen simdi kapiyi tiklatmaya cesaret edemedi. "Kendini topla levi" ona bu aptalca sozlerden sonra bir hafta ortadan kaybolmanin cezasini verecekti. 

"ERWIINNN!!! SENI PIC KURUS..."

Levi bir anda odadan iceri dalmisti. Bu sirada erwin uzerini degistiriyodu. " ah levi hala burda oldugunu gormek guzel. Fakat ustlerine karsi biraz saygili olmalisin"

Levi nin soyleyecegi sey bogazinda takili kalmis kapiyi tiklatmadigina pisman olmustu. Odanin bir kosesine gecip beklemeye basladi belkide soyleyeceklerini toplamaya calisiyordu.

"Yeralti dunyasinda kapi tiklatma adabi yok mudur?" Dedi erwin alayla.

Levi kuplere binmisti "tch ugrasma benimle bir haftadir nerlerdeydin aptal?"

Erwin ustunu giyinip oturdu. Levi ye oturmasi icin seslendi. Levi oturdu.

"Icmek ister misin?" Erwin bu soruyu cevap almak icin sormamisti. Bekledigi gibi levi den bir cevapta gelmedi. Erwin yavasca sandalyeden dogrulup dolaptan bir sarap sisesi cikardi. "En kalitelilerinden biri. Burada kalmaya karar vermen serefine bunu acabiliriz."

Erwin masaya yaklasti. Siseyi acti. Levi onu gozleriyle takip ediyordu. Sessizce bekledi bir sure, erwin kadehleri dolduruyordu. Eninde sonunda saldalyesine oturunca odaya bir sessizlik hukmetti. Birbirlerinin yuzlerine bakmaktan bile kaciniyorlardi.

Levi ikiside bir gokyuzunu ayri ayri hapseden gozlere nasil bakabilirdi? Her seye ragmen levi bir noktada birbirleriyle yuzlesmek zorunda kalacaklarini biliyordu ve bunu hizlandirmak niyetinde degildi.

Ne kadar suredir boyle sessizce ictiklerini bile bilmiyordu levi bunun kacinci kadeh oldugunuda bilmiyordu.

Sonunda erwin kipirdanmaya baslamisti "fazla kacirmasan iyi olur." Dedi levi.

Erwin ona alayla bakti sonra "benim icin degil kendin icin endiselen... neyse ben bir sise daha getireyim." Dedi ve sandalyede dogruldu levi nin "olmaz yeter bu kadar" demesine kalmadan erwin hafif sarhoslugunda etkisiyle tokezledi. Eli levinin kadehine carpinca bir anda her yer kirmiziya bulandi. Sarabin bir kismida erwin in uzerine dokuldu

Levi hemen sandalyeden kalkip erwine kizmaya basladi. Ortaligin bu denli batmasi levi i cilgina dondurdu. "Tch bir sana bakicilik yapmam eksikti" levi erwin i kolundan tutup banyoya dogru cekistirmeye basladi.

Levi erwin i  kapisi acik banyoya dogru itekledi "soyun" erwin anlamaz gozlerle ona bakiyordu.

Ama soylenene uyup birazda sarabin verdigi umursamazlikla gomlegini cikarmaya basladi. "Tch aptal, pislige dayanamadigimi biliyor."

Erwin nedense bu adamin asabiliklerinden hoslanmaya baslamisti. "Bundan sonrasini kendim yapabilirim"

Levi alayla "bu kafayla mi?" Dedi.
kafasini erwin e cevirdi. Sıkı gomleginin altindan belli olan yapili vucudu artik tamamen aciga cikmisti. Levi erwinle goz goze geldi. O sonsuz mavilik... Bunun bir noktada olacagini biliyordu simdi olmak zorundamiydi? Diger yandan erwin gayet rahat gozukuyordu. Levi istifini bozmadan onune dondu.

"Simdi ne istiyosun ufaklik?" Diye sordu erwin.

"Ver su gomlegi bana" dedi levi utanarak yine de kendini hemen topladi ve halinden odun vermedi.

Erwin gomlegi leviye uzattti. Levi sıkılarak "bu sarap lekesi oyle kolay cikmaz kurumadan yikamak lazim" dedi.

Erwin kendisini tutamayip kucuk capli bir kahkaha atti.

Levi nin sert bakislari ile karsilasinca ''kusura bakma'' dedi gulmesini tutamayarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Levi nin sert bakislari ile karsilasinca ''kusura bakma'' dedi gulmesini tutamayarak. Goz devirdi levi.

Bu olumune nefret ettigi adama karsi neden bu kadar yumusamisti? Anlamiyordu. Hala picin tekiydi. Sakince gomlekteki lekeyi cikarmaya calisirken erwin in onu dikkatle izledigini fark etti.

Erwin ellerini levi in omzuna koyup orada gezdirmeye basladi. Yuzu o kadar yakindi ki nefeslerini ensesinde hissedebiliyordu.

Aralarindaki bu yakinlik... hayir hayir hayir sadece levi abartiyordu yanlizca elini omzuna koymus onu izliyordu bu normaldi.

Yavasca kafasini cevirdi ve icinde kayboldugu maviliklerin ne denli yakininda oldugunu fark etti. Levi koseye sıkısmıstı gozlerini erwin in gozlerinden ayiramiyordu. Dudaklari tehlikeli derecede yakindi hatta o kadar yakindiki levi bir an erwin in dudaklarindaki sicakligi hissetti.

"Kanatlarin olmak isterdim Levi Acker-"

Erwin sozunu bitiremeden levi onu gogsunden iterek uzaklastirdi ve ayagi kalkti. "Sarhossun sen." dedi levi ona yukaridan bakarak fakat icinden onu durdurmasinin sebebinin bu olmadigini biliyordu. "Uykunu alsan iyi olur." Dedi ve odadan cikti.

Karanlık Aydınlığın Sağ Elidir / Eruri~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin